Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@18:35:00 GMT

چه خبر از اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۱۶۵

چه خبر از اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس؟

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، جام قهرمانی سوپرجام قبل از بازی با پیکان به پرسپولیس اهدا خواهد شد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، جلسه شورای تامین درباره برگزاری دربی پایتخت و سایر مسائل مرتبط با مسابقات باشگاهی با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و سایر مسوولان ذیربط  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تغییر قانون جنجالی جام‌حذفی فوتبال

در نهایت با توجه به فراهم نبودن ساز و کار و مقدمات اجرای طرح نود به ده در سهمیه بندی تماشاگران، مقرر گردید این دیدار، با تقسیم ظرفیت سکوها به شکل پنجاه، پنجاه برگزار شود.

همچنین با توجه به تاکید محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل  باشگاه مبنی بر اهدا سوپرجام به اعضای تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و موافقت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با این خواسته باشگاه پرسپولیس، بعد از بررسی همه جوانب، مصوب شد جام قهرمانی سوپرجام قبل از شروع دیدار خانگی پرسپولیس مقابل پیکان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و در حضور هواداران به اعضای تیم پرسپولیس اهدا شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن لیگ برتر فوتبال ورزشی پرسپولیس هواداران پرسپولیس سوپر جام فوتبال بازیکنان فوتبال ورزشگاه آزادی مشرق فدراسیون فوتبال سازمان لیگ تیم پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین در فصلی که پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه است و مهاجمان نوک کم‌تعدادی در اختیار داشته، یکی از بدشانسی‌های این تیم هم به افت مهدی ترابی مربوط می‌شده است. شماره ۹ سرخپوشان که معمولا به‌عنوان وینگر و پشت مهاجم به میدان می‌رود، خیلی اوقات از شم خوب گلزنی‌اش به سود تیم استفاده می‌کرده است. به‌عنوان مثال، در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم، این بازگشت ترابی روی فرم بود که به پرسپولیس برای جاگذاشتن سپاهان و کسب عنوان قهرمانی کمک کرد. تنها کافی است هت‌تریک تماشایی او برابر گل‌گهر را به یاد بیاوریم تا روشن شود در مورد کدام نسخه از ترابی حرف می‌زنیم.

در این فصل اما کمتر نشانی از آن بازیکن قبراق در پرسپولیس بوده است. اگرچه ترابی با ارسال ۵‌پاس‌گل در لیگ برتر از این نظر آمار بدی نداشته، ‌تعداد گل‌های زده او در عدد۲ متوقف مانده و این کمترین نرخ از زمان حضور ترابی در پرسپولیس است. غیر از لیگ هجدهم که ترابی نیم‌فصل بازی کرد و یک گل زد، همیشه شاهد ثبت آمار بهتری از او بوده‌ایم. این بازیکن در لیگ نوزدهم با ثبت ۱۱گل بهترین آمارش را به‌جا گذاشت و بعدتر هم به‌ترتیب ۴، ۳و ۷گل برای سرخپوشان زد. در فصلی که ترابی ۳گل زد، پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد و حالا بیم آن می‌رود که همان اتفاق تکرار شود. حقیقت این است؛ قرمزها برای قهرمانی به یک ترابی آماده‌تر نیاز دارند.

کد خبر 849556 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس