Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:22:21 GMT

قیمت بلیت‌های شهرآورد پایتخت مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۸۲۳

قیمت بلیت‌های دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.
به گزارش تابناک، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه سی‌و یک شهریور به مصاف هم می‌روند.

بلیت فروشی این دیدار از فردا (چهارشنبه) آغاز خواهد شد.

بر این اساس، قیمت بلیت دیدار شهرآورد پایتخت از قرار زیر است:

جایگاه پرسپولیس: ۲۵۰۰۰ تومان

روبه‌روی جایگاه پرسپولیس: ۲۰۰۰۰ تومان

پشت دروازه پرسپولیس: ۱۵۰۰۰ تومان

طبقه دوم پرسپولیس: ۱۰۰۰۰ تومان

جایگاه استقلال: ۲۵۰۰۰ تومان

روبه‌روی جایگاه استقلال: ۲۰۰۰۰ تومان

پشت دروازه استقلال: ۱۵۰۰۰ تومان

طبقه دوم استقلال: ۱۰۰۰۰ تومان

پیش‌تر اعلام شده بود که بازی پرسپولیس و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روز ۳۱ شهریور ساعت ۱۸:۴۵ برگزار خواهد شد که زمان آن به ساعت ۱۶ تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«حمیدرضا گودرزی» معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در این خصوص خاطرنشان کرد: این مسابقه به میزبانی استقلال است و در آن سهمیه ۵۰ درصدی به تماشاگران هر تیم اختصاص یافته است.

این در حالی است که پیش از این قرار بود، قانون ۹۰ - ۱۰ در مورد تماشاگران تیم‌های میزبان و مهمان اعمال شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید شهرآورد مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس قیمت بلیت استقلال و پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر بسته ماندن در‌های ورزشگاه غدیر اهواز که با تصمیم باشگاه استقلال خوزستان بود، احتمال آنکه استقلال ملاثانی نتواند در روز دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و این هم لغو شد را به وجود آورد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص اینکه آخرین وضعیت تیمش برای میزبانی از سپاهان به کجا انجامید و این تیم در کدام ورزشگاه میزبان نماینده اصفهان است، اظهار کرد: همه استان خوزستان بسیج شده‌اند تا به ما ورزشگاه میزبانی دهند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود.

حمیدی تصریح کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به من زنگ زد، استاندار جلسه‌ای گذاشته تا فردا تصمیمی امنیتی گرفته شود. با سازمان لیگ تماس گرفته‌اند و با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات حرف زدند. گفته‌اند به ما تا فردا مهلت دهید تا ورزشگاه میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان را اعلام کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود