Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@13:42:03 GMT

بازداشت پیمانکار مجری داربست فلزی در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۱۴۲

بازداشت پیمانکار مجری داربست فلزی در ورزشگاه آزادی

یک مقام آگاه از بازداشت پیمانکار ایجاد کننده داربست فلزی در پی فوت کودک شش ساله در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در رابطه با اقدامات صورت گرفته در زمینه فوت کودک شش ساله در ورزشگاه آزادی در دادستانی تهران یک مقام اگاه گفت: پس از وصول گزارش این موضوع بلافاصله و تنها دقایقی بعد به بازپرس ویژه قتل در محل صحنه حاضر شده و اکیپ بررسی صحنه شامل پزشکی قانونی، پلیس آگاهی تهران و تشخیص هویت به سرعت و با دستور قضایی در محل صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به وقوع فوت کودک ۶ ساله در ضلع غربی ورزشگاه آزادی و در حدفاصل درب ورودی و سکوها، دستورات ویژه ای صادر گردید، ادامه داد: عوامل ورزشگاه، پیمانکار و مسوول ایجاد داربست فلزی به در محل حاضر شدند.

این مقام اگاه تصریح کرد: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی جهت معاینه و کالبد شکافی، بلافاصله و با توجه به اهمیت موضوع و در همان شب و با توجه به اعلام پزشکی قانونی مبنی بر مرگ طفل در اثر برق گرفتگی، کارشناس تاسیسات برق تعیین و در محل حاضر و با دستور قضایی اقدام به معاینه محل نمود.

وی خاطرنشان کرد: دستور داده شد که تمامی قراردادها و عوامل دخیل در موضوع در محل حاضر شوند.

این مقام اگاه با اشاره به نظر اولیه کارشناس تاسیسات برق مبنی بر اینکه کودک در اثر تماس با داربست فلزی ایجاد شده که دارای جریان برق بوده، فوت نموده بیان داشت: بر اساس نظر این کارشناس علت وجود جریان برق در داربست فلزی، ایجاد داربست در مجاورت تیر فلزی برق و تماس داربست با تیر برق بوده است که با بررسی تیر چراغ برق مشخص شد که بدنه تیر چراغ برق به لحاظ اتصالی دارای جریان برق می باشد.

وی از شناسایی و بازداشت پیمانکار ایجاد کننده داربست در همان شب خبر داد و تصریح کرد: بلافاصله با تعیین کارشناس حوادث و ایمنی در همان شب ساعتی بعد از حادثه و حضور وی در محل صحنه مشخص شد که داربست فلزی ایجاد شده در دو روز قبل توسط پیمانکار ورزشگاه صورت گرفته و دقت لازم در خصوص ایمنی تاسیسات برق را در نظر نگرفته است که او نیز تحت پیگرد قرار گرفت.

این مقام اگاه گفت: با دستور قضایی و با سرعت، جسد کالبدشکافی و تعیین علت فوت شد که علت فوت (برق گرفتگی) اعلام گردید.

وی در تشریح آخرین وضعیت پرونده افزود: در حال حاضر پیمانکار ایجاد کننده داربست و پیمانکار تاسیسات برق بادستور قضایی بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش؛ لحظاتی پیش نیز یک پیمانکار دیگر بازداشت شده است.

این مقام اگاه با بیان اینکه با دستور قضایی محل جهت بررسی مجدد احتمالی پلمب گردید، یادآور شد: تمامی اقدامات فوق در همان ابتدای وقوع حادثه و با دستور و نظارت شخص دادستان تهران و حضور و دستورات سرپرست دادسرای جنایی و بازپرس ویژه قتل انجام و از ظرفیت تمام تیم های صحنه و کارشناسان در همان شب استفاده و منتظر اعلام نظریه نهایی کارشناسی هستیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استادیوم آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی، ذوب‌آهن اصفهان را دو بر یک شکست دهد.

جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به‌ثمر رساندند.

در پایان این مسابقه و در حالی که بازیکنان در حال خروج از زمین و ورود به رختکن بودند، امید حامدی‌فر به سمت مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله‌ور شد و او را نقش بر زمین کرد که این اقدام عجیب، واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

پس از اتفاقات این دیدار، حامدی‌فر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.
در حالی که روزبه چشمی، صالح حردانی با دریافت کارت زرد مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار با فولاد خوزستان را از دست داده‌اند، رفتار بچه‌گانه امید حامدی‌فر به احتمال فراوان وی را به فهرست محرومان آبی‌ها اضافه خواهد کرد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام از اتفاقاتی که دیشب در ورزشگاه آزادی رخ داد ناراحت بوده و از رفتار امید حامدی‌فر انتقاد کرده است.

سرمربی استقلال قصد دارد امید حامدی‌فر را بابت رفتاری که انجام داد، جریمه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استقبال خاص از رئیس جمهور در جشن دختران آرمانی در ورزشگاه آزادی
  • رشیده طلیب: نتانیاهو و مقام‌های رده بالای اسرائیل باید بازداشت شوند
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • تصاویر شوکه‌کننده از حال استقلالی‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو