Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:14:30 GMT

وعده و بیعت در گردهمایی‌های انتخاباتی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۴۳۵

وعده و بیعت در گردهمایی‌های انتخاباتی آمریکا

‍‍‍‍‍‍

چندین هزار نفر در "میدان واشنگتن" منهتن گردهم آمده بودند تا شاهد سخنرانی یکی از نامزدهای مطرح دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا باشند.

تعدادی از فعالان و حامیان الیزابت وارن، تابلوهایی که نام این سناتور آمریکایی بر آن نقش بسته بود را در دست داشتند و معرکه گردان سخنرانی وی بودند به گونه ای که هرگاه وعده انتخاباتی درباره بیمه همگانی، اشتغال، زنان، مهاجرت، تغییرات آب و هوایی و دیگر موضوعات سیاست داخلی مطرح می شد، یکصدا هورا می‌کشیدند و از آن حمایت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

تعدادی از جوانان هم مسئول انتظامات این میتینگ انتخاباتی بودند تا اختلالی در رفت و آمدها و همچنین نظم این نشست ایجاد نشود اما در عین حال، مراقب معلولان و کم توانانی هم بودند که می خواستند خود را به وارن برسانند و در این گردهمایی حضور یابند.

گرداگرد این محل هم پلیس نیویورک حضور داشت تا مشکل امنیتی ایجاد نشود.

در حالی که وارن سخنرانی می کرد، سوی دیگری از خیابان، چند نفری از طرفداران ترامپ هم با برافراشتن پرچمی که روی آن نوشته شده بود" ترامپ 2020 "، حضور داشتند و برخی از طرفداران وارن هم به سمتشان رفته و با خواندن اشعار و فریاد "وارن- وارن" سعی داشتند مخالفت خود را با رئیس جمهوری فعلی آمریکا نشان دهند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

پایان یافتن سخنرانی به معنای اتمام این گردهمایی نبود و جمعیت، محل را ترک نکردند چرا که می دانستند قرار است وارن دوباره بازگردد و این بار برای "دست دادن" شاید به معنای "بیعت" و گرفتن عکس یادگاری.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به شکل خستگی ناپذیری چندین ساعت وقت گذاشت و در حالی که ایستاده بود، با تک تک حضار که چند هزار نفر می شدند، دست داد و عکس یادگاری گرفت.

مردمی که به این سخنرانی آمده بودند هم حاضر شدند که صبر چندین ساعته را متحمل شوند تا بتوانند به این نامزد انتخاباتی دست یابند و با او عکس یادگاری بگیرند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

با نزدیک شدن به ماه های پایانی رقابت‌های درون حزبی ، به نظر می رسد شاهد نشست‌های انتخاباتی بیشتری در ایالت نیویورک خواهیم بود و پس از آن هم رقابت اصلی میان نامزد منتخب دموکرات‌ها و منتخب جمهوریخواهان که تا این لحظه دونالد ترامپ است، آغاز می شود.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر 2020 در سراسر این کشور برگزار خواهد شد تا چهل و ششم رئیس جمهوری خود را به کاخ سفید بفرست.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ نیویورک الیزابت وارن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد

دبیر کل ناتو گفت اروپا و آمریکا مدتهاست در عمل به وعده کمک به اوکراین ضعیف عمل کردند.

به گزارش مشرق، دبیر کل ناتو اذعان کرد کشورهای عضو این پیمان به وعده های خود در قبال اوکراین عمل نکردند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است.

دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند.

دبیر کل ناتو یادآور شد که آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

روز چهارشنبه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • (ویدئو) اینجا لندن است؛ اشتباه نکنید پاکستان نیست!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!