Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:35:00 GMT

آیین گرامیداشت روز شعر و ادب پارسی اهواز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۷۰۹

آیین گرامیداشت روز شعر و ادب پارسی اهواز برگزار می شود

رئیس حوزه هنری خوزستان از برگزاری آیین گرامیداشت روز شعر و ادب پارسی در اهواز خبر داد و گفت: این برنامه (چهارشنبه ۲۷ شهریور) در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان برگزار می شود.

«حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد :به مناسبت روز شعر و ادب پارسی بزرگداشتی تحت عنوان شب شعر و شعر خوانی در سالن اجتماعات حوزه هنری اهواز با حضور مسئولین استانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این مراسم (چهارشنبه 27 شهریور) ساعت 18 برگزار می شود افزود :در این برنامه علاقه مندان به شعر و ادب پارسی و هنرمندان این حوزه شرکت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه به شاعران پیشکسوت هدایایی اهدا خواهد شد عنوان کرد: همچنین از فعالیت های قاسم آهنین جان پیشکسوت شعر و ادب فارسی تجلیل می شود.

 

وی اضافه کرد: در برگزاری این مراسم انجمن شعر سه شنبه های مهربان، انجمن شهر سپید جوزه هنری و انجمن شعر قائد بختیاری همکاری می کنند و حضور برای عمومی علاقه مندان آزاد است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم اربعین حسینی عزاداری محرم استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد طراز اسلامی شیراز اصفهان فعالیت های مسجدی حوزه هنری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی