Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@00:31:23 GMT

داربست‎های ورزشگاه آزادی متصل به تیر برق + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۰۲۲

داربست‎های ورزشگاه آزادی متصل به تیر برق + تصاویر

مرگ پسر بچه هشت ساله‌ای به نام عماد صفی‌یاری پس از پایان بازی پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، خیلی‌ها را به تکاپو انداخته است، خیلی‌هایی که در مرگ این پسر بچه مقصر هستند و حالا به تکاپو افتاده‌اند تا دست خود را از ماجرا بیرون بکشند. عماد که پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت به داربست‌های مقابل ورزشگاه برخورد می‌کند و به دلیل اتصال برق به این داربست‌ها جان خود را از دست می‌دهد، حالا رفته و پیش ما نیست، اما کسانی که در مرگ او عامل هستند، گویا به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیمانکاری که داربست‌ها را در ورزشگاه آزادی نصب کرده بود، برای استحکام بیشتر، داربست‌ها را به تیر‌های چراغ برق متصل کرده بود که همین مسئله باعث مرگ پسر بچه هشت ساله شد. از آنجایی که سیم‌های لخت برق پس از برخورد با تیر‌های چراغ برق، باعث اتصال با داربست‌ها شده بودند و همین مسئله به عمر عماد پایان داد. با این حال، عواملی که در این ماجرا نقش داشتند پس از اتفاق تلخ دوشنبه شب از روز سه‌شنبه به دنبال پاک کردن صورت مسئله رفتند.

در مجموعه ورزشی آزادی، داربست‌های دیگری مقابل سالن ۱۲ هزار نفری نصب شده است. درست به شکلی که این داربست‌ها مقابل ورزشگاه آزادی نصب شده و تکیه‌گاه آن‌ها تیر‌های چراغ برق بود. با این حال روز سه‌شنبه، افراد ذیربط برای پاک کردن صورت مسئله تکیه‌گاه داربست‌ها را تغییر داده و این بار به جای تیر‌های چراغ برق، آن‌ها را به درخت‌هایی تکیه دادند که در باغچه‌های اطراف سالن وجود دارد.

تغییر وضعیت داربست‌ها، از آنجایی پاک کردن صورت مسئله است که مسئله اصلی به وجود آن‌ها ارتباط دارد. اینکه بر اساس چه ماهیتی و با چه تدبیری این داربست‌ها در مجموعه ورزشی آزادی نصب می‌شود؟ اگر واقعاً در مسابقات برای نظم دادن نیاز به چنین امکانات و شرایطی است، چرا در این همه سال نرده‌هایی ثابت مقابل ورزشگاه آزادی و سالن ۱۲ هزار نفری نصب نشده است؟ چه کسانی در این خصوص عامل هستند و پای منفعت چه افرادی وسط است که از جان مردم اهمیت بیشتری دارد؟

در زیر تصاویر مربوط به داربست‌های اطراف مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری را می‌بینید که تکیه‌گاه آن‌ها تغییر کرده و اکنون به جای تیر چراغ برق‌هایی که سیم برق به آن‌ها متصل است، به درخت‌ها متصل شده‌اند: 4

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی مرگ کودک حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ دریایی

دوستان او شامل «اوچو» اختاپوس، «کلود» خرچنگ گوشه نشین، «سوفی و سادی»، پرندگان دریایی دوقلو، گروهی از صدف‌های کوچک، شفق قطبی، نوری که بر روی اقیانوس می‌درخشد و عمه چوی صاحب فانوس دریایی بودند. 

آن‌ها از طریق ماجراجویی‌های خود در هر قسمت، درس‌های خوبی می‌آموختند که به آن‌ها کمک می‌کرد بتوانند بر مشکلات خودشان غلبه کنند. به هنگام تماشای داستان هر قسمت مخاطبان خردسال این کارتون، می‌توانستند پایان بندی هر ماجرا را از میان گفت و شنود قایق‌ها و ید کش‌های ماجراجوی متعددی که در بندر بود، دنبال کنند که تحت تاثیر روابط و گفت و گوی شخصیت‌های مختلف کارتون شکل می‌گرفت. گویی که آن‌ها هم همراه با بچه‌ها به تماشای ماجرایی که بر سالتی و دوستانش در فانوس دریایی گذشته بود، نشسته اند.

«چراغ دریایی»، (Salty's Lighthouse) محصول سال ۱۹۹۷ کشور کانادا بود که به طور مشترک به کارگردانی «رابرت دی. کاردونا»، «دیوید میتون» و «الن شکتر» تولید شده بود.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • چراغ دریایی
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک