Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوستاس مانولاس می گوید ناپولی هنگامی که در خانه بازی می کند، همیشه به دنبال سه امتیاز است حتی اگر تیم حریف، قهرمان اروپا باشد.

طرفداری- ناپولی با غلبه بر لیورپول، گام نخست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019-2020 را محکم برداشت. پس از این دیدار کوستاس مانولاس، مدافع یونانی پارتنوپی به اسکای گفت:

برای پیروزی به زمین آمدیم و نه تنها در این امر موفق بودیم، بلکه گلی نیز از لیورپول که قادر است دروازه همه تیم ها را باز کند، دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که در مقابل طرفداران خود در خانه بازی می کنیم، فقط برای پیروز شدن پا به زمین مسابقه می گذاریم حتی اگر بازی ما در برابر قهرمان اروپا باشد. لیورپول در این فصل تاکنون در همه مسابقات خود در لیگ برتر انگلستان برنده بوده و پیروزی ناپولی برابر این تیم نشان می دهد تیمی عالی هستیم. ما در ترکیب خود برخی از بازیکنانی را داریم که در میان بهترین های جهان قرار دارند. مثل کولیبالی که از بهترین مدافعان میانی محسوب می شود و از بازی در کنار او احساس خوبی دارم. باید به رشد ادامه دهیم و تعادل تیمی را پیدا کنیم اما در مسیر درست هستیم. هدف اول ما صعود از گروه است و این پیروزی باید به ما آگاهی دهد که می توانیم این کار را انجام دهیم و در اروپا پیش برویم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد