Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@21:56:58 GMT

ساعات تدریس در مقطع ابتدایی تغییر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۵۲۸

ساعات تدریس در مقطع ابتدایی تغییر می‌کند؟

ساعت24 - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر ساعات تدریس در مدارس ابتدایی نداریم، از اجرای طرح جامع خشونت زدایی از مدارس در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر ساعات تدریس در مدارس ابتدایی نداریم، از اجرای طرح جامع خشونت زدایی از مدارس در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضوان حکیم‌زاده، در پاسخ به پرسشی درباره احتمال افزایش یا کاهش ساعات تدریس در مدارس ابتدایی با توجه به بحران کمبود نیرو اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر ساعات تدریس نداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید در دوره ابتدایی افزود: برنامه‌های سال گذشته با قوت ادامه می‌یابد؛ به ویژه در زمینه تکالیف مهارت محور دستاوردهای خوبی داشتیم و امیدواریم با پیگیری همکاران، مدارس بیشتری را مشمول طرح تکالیف مهارت محور کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین به دنبال آن هستیم که تعداد بیشتری از مدارس را در استان‌های مختلف مشمول طرح بازی و یادگیری کرده و اتاق بازی و یادگیری را در مدارس دیگر نیز راه اندازی کنیم تا دانش آموزان بیشتری از این فرصت یادگیری بهره‌مند شوند.

حکیم‌زاده با تاکید بر اینکه در واقع برنامه اصلی ما تداوم برنامه‌هایی است که بر اساس سند تحول بنیادین در دوره ابتدایی در سال‌های گذشته به اجرا در آمده است گفت: البته یک طرح جدید نیز داریم و امسال برنامه جامع خشونت‌زدایی در مدراس ابتدایی اجرا می‌شود. هدف از این طرح توانمندسازی کادر مدارس از مدیر و معلمان گرفته تا دانش آموزان و اولیای آنهاست تا با آموزش‌های لازم، محیطی امن‌تر و سرشار از آرامش، شادابی و نشاط فراهم کنیم. تلاش می‌کنیم دانش آموزان در این فضا امکان یادگیری بیشتری داشته باشند.
 

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا

 با فرارسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان، ساعت پخش برخی از مجموعه ها از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ تغییر کرد.

بر این اساس مجموعه «پوآرو» ساعت ۱۹ پخش می شود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این مجموعه در ساعات یک بامداد، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش می شود.

با اتمام مجموعه «جامیونگ گو»، مجموعه داستانی «بروسلی» ساعت ۲۱ روی انتن رفته است. این مجموعه درباره زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است.

بازپخش این مجموعه هم ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی