Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@18:11:45 GMT

چمران: شهردار تهران باید از خانواده شهدا عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۵۸۰

چمران: شهردار تهران باید از خانواده شهدا عذرخواهی کند

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به حذف عنوان شهید از برخی از معابر شهر تهران گفت: شهردار تهران به جای اظهارات نادرست درباره حذف عنوان شهید، از شهروندان تهرانی و خانواده شهدا عذرخواهی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران با اشاره به حذف عنوان شهید از برخی از معابر و خیابان‌های شهر تهران اظهار کرد: این اقدام عجیب و تازه‌ای است که از سوی مدیریت شهری کلید خورده و عجیب‌تر آنست  که این اتفاق را به مدیریت شهری گذشته منتصب می‌کنند!

وی تصریح کرد: این رسم بسیار بدی است که افراد و گروه‌ها، کارهای خوب را به خود منتصب می‌کنند و هر کار بدی را به مدیران و افراد گذشته منصوب می‌کنند و متاسفانه در روزهای گذشته نیز شاهد همین اتفاق بوده‌ایم که برخی از اعضای شورای شهر تهران حذف عنوان شهید را به مدیریت گذشته منتصب کرده‌اند که قطعاً خلاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس سابق شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در گذشته به شدت به نام شهدا حساس بودیم و حتی اگر در صحن شورا، عضوی از شورای شهر تهران سهواً نام خیابانی را بدون کلمه شهید مطرح می‌کرد به وی تذکر می‌دادم که البته تذکر مودبانه بود و موضوع را یادآوری می‌کردم.   وی ادامه داد: همچنین در گذشته برخی از معابر از جمله بزرگراه شهید صیاد شیرازی، شهید مدرس و شهید کاوه فاقد عنوان شهید بودند که در مدیریت گذشته عنوان شهید را به آنها اضافه کردیم و البته کاری را انجام ندادیم و تنها به وظیفه خود عمل کردیم.   چمران ادامه داد: دوستان در شورای شهر تهران و همچنین در شهرداری باید به اشتباه خود اقرار کنند و ممکن است اشتباه  آنها سهوی باشد که باید سریعاً به اشتباه خود اقرار و موارد مطرح شده را اصلاح کنند.   وی همچنین به بخشی از سخنان حناچی شهردار تهران نیز اشاره و تصریح کرد: آقای شهردار عنوان کرده که برای انتخاب سریع مسیر باید متن تابلوها کوتاه‌تر باشد که با فرض قبول این صحبت‌ها باید عنوان کنم  مگر متن تابلوهای که بر سر کوچه‌ها نوشته شده، چقدر بلند است! مگر خودروها چه سرعتی را در این معابر دارند که آقای شهردار به جای عذرخواهی اینگونه عنوان کرده است و جا دارد شهردار تهران از شهروندان تهرانی به ویژه خانواده شهدا عذرخواهی کند.   چمران در پایان ضمن تاکید مجدد بر اینکه نباید شورای فعلی شهر تهران اشتباهات خود را گردن شورای گذشته بیندازد، گفت: امیدواریم هر چه زودتر دوستان اشتباه خود را اصلاح کنند.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین‌المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک‌های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه‌ ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 راه اندازی کسب و کار از ایده تا پدیده، ارزیابی ایده کسب و کار، مدل های کسب و کار و انواع آن، بوم کسب و کار و تمرین و جمع بندی از جمله سرفصل های این دوره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست