Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@09:27:36 GMT

تاکسی اربعین گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۰۰۰

رحمت حاج محمد علی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به صحبت‌ها و مذاکرات صورت گرفته، مقرر شده تا نرخ کرایه تاکسی برای زائران اربعین را افزایش ندهیم و با وجود اینکه مردم در این ایام کمتر از تاکسی استفاده می‌کنند، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به مردم را داریم.

وی افزود: رانندگان تاکسی و اتحادیه‌های مختلف برنامه‌ای برای افزایش قیمت نرخ کرایه خود، آن هم در ایام اربعین نخواهند داشت اما در شلوغی این روزها بسیاری با ماشین‌های شخصی خودشان از شرایط سوء استفاده کرده وموجب آزار مردم می‌شوند که وظیفه دستگاه‌های نظارتی است ، با آن‌ها برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه سواری کرایه کشور ادامه داد:  اگر راننده تاکسی و عضو اتحادیه مرتکب تخلف و گرانفروشی شد مردم باید آن را با دستگاه های نظارتی و اتحادیه در میان بگذارند که با او برخورد شود اما بسیاری از آن‌ها ماشین‌های شخصی هستند که مسافران را به تهران می‌آورند و و به سرعت به شهرهای خودشان برمی‌گردند اما باید پلیس‌راه و دیگر دستگاه‌های نظارتی با آن‌ها برخورد کرده و اجازه ندهند هر کسی وارد این حیطه شده و سودجویی کند.

محمدعلی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه شخصی هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند و از مردم می‌خواهیم به جای آن‌که از سواری‌های پلاک شخصی استفاده کنند، تاکسی‌ها و سواری‌های عضو اتحادیه را برای دریافت خدمات و رفتن به سمت مرزهای عراق انتخاب کنند تا بتوان در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد کرد. البته اعضای این اتحادیه تخلف نخواهند کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ به سه دلیل!

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: یکی از کارشناسان برجسته ترکیه در مصاحبه‌ای می‌گوید:

«‌ایران به اسرائیل حمله کرد و برخلاف رژیم‌های عقب‎افتاده منطقه، مردم غزه را تنها نگذاشت ولی مقامات و مطبوعات ترکیه و امیرنشین‌های عرب خفه‌خون گرفته‌اند و جانشان در می‌آید تا به ایران، آفرین بگویند و اردوغان هنوز بیانیه‌ای نداده است»!

گفتم: ایول داره! نان پدر و شیر مادر حلالش باد.

گفت: «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا هم در نشست علنی اتحادیه گفته است؛ «‌همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، هنوز جنایات اسرائیل را محکوم و تحریم نکرده، اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند»!

گفتم: درد و بلایش بخورد وسط ملاج سران اتحادیه اروپا و سران نوکرصفت برخی از کشورهای منطقه.

گفت: «‌استفن والت‌» استاد برجسته ‌هاروارد با استناد به خیزش گسترده مردم آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها نشان داده است که دوران حاکمیت لابی اسرائیل در آمریکا و اروپا پایان یافته است و «‌جان میر شایمر» استاد بلندآوازه دانشگاه شیکاگو هم می‌گوید؛ نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند و معتقدند که صهیونیست‌ها همواره درباره همراهی خود با مردم آمریکا و اروپا دروغ گفته‌اند.

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

اول آن که پسرم گواهینامه ندارد! دوم این که من اصلاً ماشین ندارم! و سوم این که اصلاً پسر ندارم!

دیگر خبرها

  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم