Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@07:29:38 GMT

کلوپ: واضح و روشن بود که آن صحنه پنالتی نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۰۴۰

کلوپ: واضح و روشن بود که آن صحنه پنالتی نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل ناپولی از اعلام پنالتی علیه لیورپول به شدت عصبانی بود ولی تیم خود را مقصر این شکست دانست.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از شکست دیشب تیمش در اولین دیدار مرحله گروهی چمپیونزلیگ که در خانه ناپولی و با نتیجه 2-0 بدست آمد از اعلام پنالتی به نفع ناپولی در این بازی عصبانی و ناراحت بود و اعلام کرد داور در اعلام پنالتی دچار خطایی واضح و آشکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کلوپ در عین حال تایید کرد که تیمش در سطح لازم برای پیروزی مقابل ناپولی بازی نکرده است.

 

شاگردان کلوپ دیشب در استادیوم سن‌پائولو، خانه ناپولی با پنالتی‌ای که در دقیقه 80 توسط دریس مرتنز وارد دروازه این تیم شد از ناپولی عقب افتاده و سپس با گل فرناندو یورنته در دقیقه 90+2 متحمل شکست 2-0 شدند تا خاطره شکست سال گذشته‌شان مقابل ناپولی بار دیگر برای قرمزها زنده شود.

 

کلوپ در پایان بازی گفت:" چه می‌توانم بگویم؟ من شک ندارم که آن  صحنه پنالتی نبود. خیلی روشن و واضح بود که نباید به نفع حریف پنالتی گرفته شود چون کالخون قبل از آنکه هیچ تماسی با او اتفاق بیفتد پریده بود. ولی دیگر نمی‌شود چیزی را تغییر داد. ما باید از خودمان انتقاد کنیم. ما می‌توانستیم بهتر کار کنیم".

 

 

کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:" ناپولی در بخش زیادی از بازی خوب کار کرد. ما هم در زمان‌های زیادی خوب کار کردیم ولی نتوانستیم کار را تمام کنیم و از بازی خوب‌مان نتیجه‌گیری کنیم. ما هم فرصت‌هایی داشتیم. بعضی لحظات در بازی بود که انتظار ضربه آزاد داشتیم. نمی‌دانم چرا وقتی سادیو مانه در مقابل دفاع حریف بالا و پایین می‌رفت ضربه  آزادی به نفع ما بدست نیامد. همانطور که گفتم ما لحظات زیادی از بازی را در کنترل داشتیم ولی در نهایت نتوانستیم فرصتهای گلزنی زیادی خلق کنیم. همانطور که دیدید دو طرف برای هم احترام زیادی قائل بودند و هر دو خوب دفاع کردند ولی هر یک توپی که ما یا آنها از دست می‌دادیم بلافاصله تبدیل به یک فرصت می‌شد".

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم چلسی میزبان وستهم بود که با پنج گل به پیروزی رسید.

چلسی که هفته گذشته تاتنهام را هم شکست داده بود، به نظر می‌رسد در اواخر فصل تازه موتورش روشن شد و با این برد به رتبه هفتم صعود کرد.

پالمر (۱۵)، گلگر (۳۰)، مادوئکه (۳۶) و جکسون (۴۸ و ۸۰) گلزنان آبی‌ها در این بازی بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بازی همزمان، برایتون با یک گل مهمانش استون ویلا رو شکست داد تا شاگردان امری که در رتبه چهارم قرار دارند، نتوانند گامی بلند به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارند. تاتنهام که در رتبه پنجم قرار دارد و تنها رقیب استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم است، از ساعت ۱۹ به مصاف لیورپول می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟