Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:52:13 GMT

ناپولی 2-0 لیورپول: شوک به قهرمان در سن پائولو

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۰۶۸

ناپولی 2-0 لیورپول: شوک به قهرمان در سن پائولو

لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، فصل جدید این رقابت ها را با شکست 2-0 در خانه ناپولی آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در رقابت های این فصل لیگ برتر در هر 5 دیدارشان به پیروزی رسیدند، در دیدار امشب مقابل ناپولی نتوانستند به گل برسند و در نهایت با دریافت دو گل شکست خوردند. 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، چیزی نمانده بود که در دقیقه 7 به گل برسند اما آدریان با دو واکنش پیاپی، مانع از گلزنی روئیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان لیورپول با در اختیار گرفتن مالکیت توپ، در تلاش برای رسیدن به گل اول بازی بودند. در دقیقه 21، روی پاس عالی هندرسون به پشت مدافعان ناپولی، سادیو مانه صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی او را الکس مرت مهار کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 44، روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که روبرتو فیرمینو با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او به کنار دروازه رفت و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

 

نیمه دوم را هم ناپولی بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49 به گل برسند اما ضربه دریس مرتنس، روی ارسال خوب اینسینیه را آدریان با واکنشی سریع و به موقع به بیرون فرستاد.

در ادامه این لیورپولی ها بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در دقیقه 65 به گل برسند اما صلاح که روی اشتباه مانولاس صاحب موقعیت شده بود، نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ را به جایی فرستاد که مرت حضور داشت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 74، روی پاس فیرمینو، این بار مانه صاحب موقعیت شد اما شوت این ستاره سنگالی هم نتوانست قفل دروازه ناپولی را باز کند.

در حالی که لیورپول سخت به دنبال رسیدن به گل بود، در دقیقه 80 این ناپولی بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. کایخون در تلاش برای عبور از رابرتسون، در محوطه جریمه لیورپول سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد؛ در حالی که به نظر نمی رسید مدافع لیورپول مرتکب خطا شده باشد.

به هر حال مرتنس پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست آدریان، توانست حساب کار را 1-0 کند.

 

 

لیورپولی ها که سه امتیاز را از دست رفته می دیدند، در دقایق پایانی برای زدن گل تساوی پیش کشیدند اما در وقت های اصافه، روی یک اشتباه در محوطه جریمه، گل دوم را دریافت کردند. روی پاس رو به عقب اشتباه فن دایک بود که یورنته صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد تا به این ترتیب ناپولی در خانه 2-0 لیورپول را شکست بدهد.

لیورپول ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی بازیکن آلومینیوم با ضربه سر بازیکن خودی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با ضربه تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم را گلر جوان پرسپولیس در اختیار گرفت.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!