Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیده فاطمه تقوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه خسارات سیل و حوادث به ۶۷۰ خانوار مددجوی کمیته امداد استان از ابتدای سال ۹۸ تا کنون صورت گرفته است، ابراز داشت: در ماه های اول سال ۹۸ در سطح استان شاهد بروز حواثی چون رانش و سیل بودیم که خسارات متعددی را به خانوار تحت پوشش کمیته امداد در مهدی شهر، شاهرود، میامی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه توانسته ایم خسارات خوبی را برای بهسازی منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد پرداخت کنیم، ابراز کرد: با اهتمام مسئولان  سه مرحله بازدید از مناطق سیل‌زده استان سمنان با حضور کارشناسان کمیته امداد و بیمه انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه همه خانه های آسیب دیده خسارت خود را دریافت کرده اند، تاکید داشت: به خانه های شهری ۳۵ و روستایی ۲۵ میلیون تومان خسارت تحت عنوان برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

تقوی افزود: بیشترین خسارت واردشده حوادث طبیعی مانند سیل و رانش در سطح استان سمنان با ۳۹۱ مورد متعلق به شهرستان میامی است و پس از آن بسطام با ۹۵ و شهمیرزاد با ۵۳ بیشترین فراوانی خسارت را در استان داشته اند.

کد خبر 4721682

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد استان سمنان خسارت کمک به سیل زدگان مددجویان کمیته امداد ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام مراسم عزاداری شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی و ارائه خدمت به ۴۱۵ حادثه‌دیده در روزهای اخیر، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مسعود مثنوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر از 13 تا 16 اردیبهشت، اظهار داشت: در این مدت به 415 حادثه دیده در سطح استان امدارسانی و ارائه خدمات شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 19 حادثه در استان اتفاق افتاد، مطرح کرد: به دنبال وقوع این تعداد حوادث در سطح استان، 93 خانوار و 415 نفر حادثه دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین 32 نفر نیز مصدوم شدند، عنوان کرد: نیروهای امدادی و تیم‌های هلال احمر در این مدت زمان اخیر، 92 نفر را امدادرسانی کردند و یک نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

مثنوی با اشاره به انتقال 10 نفر به مراکز درمانی استان در پی حوادث اخیر، مطرح کرد: به دنبال فعالیت سامانه بارشی 93 نقر از سیل و آبگرفتگی رهاسازی و امدادرسانی شدند، همچنین 10 نفر اسکان داده شده و 6 نفر نیز به مناطق امن منقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به رهاسازی 2 مصدوم از حوادث جاده‌ای، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت، 50 تخته پتو و 46 بسته مواد غذایی در میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند