Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:29:12 GMT

ضعف در اطلاع‌رسانی فوتبال نوجوانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۷۸۳

ضعف در اطلاع‌رسانی فوتبال نوجوانان آسیا

برخی خانواده های فوتبالدوست همدانی امروز چهارشنبه شوق دیدن بازی های رسمی تیم ملی را در این رده سنی به میزبانی مریانج دارند اما تاکنون مشخص نشده که آیا می توانند همراه با بانوان وارد ورزشگاه شوند یا همچنان ورود این قشر به ورزشگاه ممنوع است.

این رقابت ها قرار است در شهر ۱۲ هزار نفری مریانج واقع در پنج کیلومتری غرب همدان برگزار شود و فوتبالدوستان همدانی انتظار داشتند که عوامل اجرایی مسابقات دست کم اتوبوس هایی را در این مسیر قرار دهند تا تماشاگران با دسترسی بهتری به ورزشگاه عزیمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان رسانه ای شامل خبرنگاران و عکاسان نیز هنوز کارت مخصوص (آی دی کارت) خود را دریافت نکرده اند و مشخص نیست چه فردی مسئول رسیدگی به این کار است.

روز گذشته نیز نشست خبری سرمربیان حاضر در این دوره از مسابقات با یک ساعت تاخیر برگزار شد و اهمیتی به موضوع سرگردانی فعالان رسانه ای در سالن نشست خبری داده نشد و این شرایط حتی به عذرخواهی هم نرسید.

برگزاری مسابقات رسمی در سطح آسیا با این شیوه اطلاع رسانی و مدیریت رسانه ای در همدان، انتقادهایی را به همراه داشته است.

ای شیوه ضعیف باعث شد تا حمدالله چاروسایی سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان همدان نیز واکنش نشان دهد و اطلاع رسانی مسابقات را ضعیف ارزیابی کند.

هنوز خیلی از تماشاگران فوتبالدوست همدانی از نوع تعامل برگزارکنندگان این رقابت ها با صدا و سیما برای پوشش مناسب مسابقات به چه صورت برنامه ریزی شده است.

فوتبالدوستان و اهالی رسانه همدان معتقدند که با این حواشی بعید است از مسابقات مقدماتی گروه سوم نوجوانان آسیا استقبال چندانی صورت بگیرد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نوجوانان آسیا همدان تیم ملی ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه برای بازی مهم تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منوط به همراه داشتن کارت مکمل اعلام کرد.

رضا وریجی‌ درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حضور اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

وریجی اضافه کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس بگیرند.

وی‌ با قدردانی از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب رسانه درزمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم رده دومی پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • تدوین ۳ جلد کتاب از نقش روحانیون رزمنده همدانی
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس