Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح نشاط اجتماعی با هدف پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر خبر داد و گفت: فعالیت پلیس در مبارزه با مواد مخدر در مسیر تردد دانش‌آموزان تشدید می‌شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در نشست خبری با موضوع طرح نشاط اجتماعی با هدف پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر اظهار داشت: جوانان و نوجوانان کشور در آموزش و پرورش تا چند روز آینده سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام جامعه ما از ابتدای مهر درگیر تحصیل و تدریس می‌شوند گفت: دانش‌آموزان آینده نظام را تامین می‌کنند و باید زمینه تحصیل مناسب آنها فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه تمام مسئولان روزی دانش‌آموز بودند و این مسئولیت مرهون زحمات معلمان است افزود: طرح نشاط اجتماعی ویژه مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی پیش‌بینی شده است.

فرزندم! اعتیاد از میان 2 انگشت شروع می‌شودآموزش‌های پلیس در مدارس/اعتیاد و دوست‌یابی آسیب‌ اجتماعی نوجوانانحرکت و تلاش برای محو کامل اعتیاد در مدارس

وی با بیان اینکه در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید مانور نشاط اجتماعی توسط پلیس و با همکاری سایر نهادهای مرتبط برگزار می‌شود گفت: در این طرح پاکسازی اطراف مدارس و مسیر تحصیل دانش‌آموزان انجام می‌شود.

ناظری با اشاره به اینکه از حدود یک هفته قبل عملکرد فرماندهان خواسته شده و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در محدوده مدارس قابل توجه بوده است بیان کرد: باید زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی را جمع کرد.

وی با بیان اینکه هر چه به مهرماه نزدیک‌تر می‌شویم اقدامات پلیس در این رابطه با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود تصریح کرد: تشدید فعالیت پلیس در مبارزه با مواد مخدر را در برنامه خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم خرده‌فروشان مواد مخدر محیط امنی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه با هر فردی که باعث انحراف دانش‌آموزان شود برخورد خواهد شد افزود: به صنوف متخلف در مسیر تردد دانش‌آموزان هشدارهای لازم داده می‌شود که مراقب رفتار خود باشند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی نباید در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ما پیش بیاید و با مجرمان برخورد قاطع می‌شود گفت: پلیس اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هر زمینه‌ای را دنبال می‌کند و این امر هدف نهایی پلیس است.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان