Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@09:12:51 GMT

سردار آزمون به رکورد علی دایی رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۳۵۸

سردار آزمون به رکورد علی دایی رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا زنیت به دیدار لیون فرانسه رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون موفق شد اولین گل این فصل لیگ قهرمانان را به ثمر برساند تا برای اولین بار یک ایرانی گل نخست فصل را ثبت کند.

این سومین گل سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا بود و باعث شد او در کنار علی دایی گلزن‌ترین بازیکن ایرانی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی جهان لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آزمون در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان (Qualifying) توانست به تیم‌های اندرلخت بلژیک و آژاکس هلند گلزنی کند که این آمار جزو گل‌های اروپایی محسوب می‌شود و شامل لیگ قهرمانان نمی‌شود و از مرحله گروهی تعداد گل‌های آن محاسبه می‌شود.

سردار آزمون توانست با پیراهن روستوف برابر بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید نیز گلزنی کند و با گلی که دیشب برابر لیون به ثمر رساند با سه گل زده در کنار علی دایی قرار گرفت. البته دایی در ۱۵ دیدار توانست سه گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند ولی آزمون با هفت بازی توانست به این رکورد برسد.

آزمون همچنین با زدن سه گل در لیگ اروپا توانسته است برترین گلزن ایرانی در این تورنمنت نیز باشد.

عملکرد بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا (غیر از مرحله انتخابی)

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار آزمون علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد