Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@10:42:08 GMT

فرهنگ‌سازی استفاده از سینما به تبلیغ بیشتری نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۳۶۳

فرهنگ‌سازی استفاده از سینما به تبلیغ بیشتری نیاز دارد

دهاقان –رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دهاقان سرانه تماشاگر سینمای دهاقان را ۱۷ درصد عنوان کرد و گفت: استفاده از سینما و فرهنگ‌سازی آن نیاز به ترویج و تبلیغ بیشتری دارد و مسائلی همچون عدم مرکزیت، شغل  و تحصیل شهروندان باعث شده تعداد تماشاگران در برخی فصول کمتر شود.

مصطفی صالحی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، با اشاره به فعالیت شش گروه نمایشی در شهرستان، اظهار کرد: بزرگترین گروه ها مربوط به روستای پوده است که در غالب برنامه های مذهبی ونمایش های آیینی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه های نمایشی شهرستان با حضور بیش از ۴۵ هنرمند در زمینه های نمایش تعزیه در ماه های محرم وصفر و کمدی طنز در سایر ماه ها به اجرای نمایش می‌پردازند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دهاقان، با توجه به اینکه در سال گذشته هفت برنامه نمایشی در غالب طنز اجرا شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر درصدد برنامه ریزی وساماندهی بهتر برنامه ها در ماه ها و مناسبت های آینده هستیم و باتوجه به اینکه وضعیت مشکلات جامعه، اعم از اقتصادی و خانواده ضرورت پرداختن به تئاتر های کمدی را بیشتر نمایان می کند، برنامه های بهتری تدوین و اجرا می شود.

صالحی، با اشاره به وضعیت اکران فیلم در تنها سینمای شهرستان، گفت: در سال گذشته ۱۵ فیلم سینمایی اکران شده که آمار ها از تعداد تماشاگران نیز بیانگر استقبال چشمگیر از فیلم های طنز بوده است.

وی افزود: در سال  گذشته تعداد تماشاگران سینما بیش از شش هزار نفر بوده که نسبت به جمعیت شهرستان افزایش ۱۷ درصدی تماشای فیلم های سینمایی راداشته است.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دهاقان، سرانه تماشاگر سینمای دهاقان را ۱۷ درصد عنوان کرد و گفت: استفاده از سینما و فرهنگ سازی آن نیاز به ترویج و تبلیغ بیشتری دارد و مسائلی همچون عدم مرکزیت، شغل  و تحصیل شهروندان باعث شده تعداد تماشاگران در برخی فصول کمتر شود.

کد خبر 389579

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تئاتر کمدی طنز جنگ شادي پوده نمایش تعزیه دهاقان نمایش کمدی اکران فیلم فیلم سینمایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس