Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سهراب بختیاری‌زاده بازیکن پیشین تیم استقلال معتقد است استقلال توانایی کسب پیروزی در دربی ۹۰ را دارد. تاریخ انتشار: 10:37 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۳۵۵

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شرایط استقلال برای دربی اظهار داشت: استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان شکل بهتری از لحاظ تاکتیکی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه این تیم هنوز ضعف‌های خودش را دارد، اما عملکردش امیدوار کننده بود. استقلال سه هفته اول نتیجه نگرفته و باید در دربی آن را جبران کند.

وی افزود: بردن پرسپولیس می‌تواند از چند جهت برای استقلال خوب باشد، اول اینکه رقیب سنتی را شکست می‎دهند و هم روحیه مضاعف می‌گیرند تا امتیازات هفته‌های بعدی را به دست بیاورند. شاید برخی تصور کنند شرایط استقلال خوب نیست، اما دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و اگر بازیکنان استقلال با تمرکز بازی کنند، می‌توانند نتیجه خوبی از این بازی بگیرند.

مدافع سابق تیم استقلال درباره اینکه در چند دربی حضور داشته است، گفت: من در ۵،۶ دربی بازی کرده‌ام. همیشه سعی کردم بهترین بازی‌ام را انجام داده و تمرکز بالایی داشته باشم. می‌دانستم حساسیت دربی بالاست، اما سعی می‌کردم اسیر حساسیت‎های دربی نشوم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: همیشه حساسیت دربی بالا بوده، اما دربی‌های زمان ما با دربی در این سال‎ها فرق می‌کند. زمین مناسبی برای آزادی نداشتیم که فوتبال بازی کنیم، اما امروز امکانات زمین تا آسمان با زمان ما فرق کرده است. با این حال معتقدم هر تیمی دربی‎باز بوده یا به نوعی باتجربه بازی کند، می‌تواند برنده باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده استقلال پرسپولیس دربی دربی90 دربی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش پس از توقف پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم و از هواداران که سنگ تمام گذاشتند. موقعیت خوبی داشتیم ولی چیزی که انتظار داشتیم رقم خورد. شاید یک روزهایی مباحثی داشتیم که بازیکنان عربی خود را به زمین می زنند ولی حتما همکاران شما نشان می دهند که از دقیقه 5 بازی بازیکنان سپاهان مصدوم یا شبه مصدوم شدند.بازیکن با تجربه ای مثل کاپیتان پرسپولیس نباید آن کار را می کرد چون در اوج حملاتمان بودیم ولی نشد که امتیاز لازم را جمع کنیم.

وی در خصوص اینکه بین دو نیمه جای هواداران خانم پرسپولیس عوض شد گفت: نمی دانم چه قدتی داشتند که میهمان علیه میزبان شعار می داد. امیدوارم فضایی ایجاد شود که احترام را فراموش نکنیم. اول احترام مهم است و بعد نتیجه بازی.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شد تمدید قرارداد اوسمار به این بازی ربط داشت گفت: این خبر درست نیست و شایعه است، ما از او برنامه خواستیم و او هم اعلام کرد بعد از بازی با سپاهان برنامه می دهم. شما خودتان آمار در بیاورید که از چند مدیر و مسئول سوال کردید که قرارداد کدام مربی و بازیکنانتان را تمدید کردید؟

درویش در خصوص اینکه گفته می شود چند بازیکن پرسپولیس به تراکتور می روند گفت:این مسائل در فضای مجازی عنوان می شود ولی ما با چند بازیکن تیم صحبت کرده ایم و برخی هم قرارداد دارند. ما سعی داریم در فضای کم استرس تری با بازیکنان حرف بزنیم.بزرگان فوتبال آمدند و رفتند و پرسپولیس همیشه بزرگ است و اینگونه نیست که خواهش و تمنا کنیم که بازیکن به پرسپولیس بیاید یا بماند. با همه بازیکنانی که صحبت کردیم اولویت اولشان را پرسپولیس عنوان کردند.برخی دلالان فضایی آلوده را درست می کنند که ما یک میلیون دلار می دهیم ولی این حرفها درست نیست.

وی در خصوص اینکه شایعه شده پرسپولیس به شهر دیگری برود گفت: این حرف ها هم مثل حرف هایی است که به هوادار استرس بدهند. اینگونه نیست.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص قسط سوم گل محمدی و پرداخت نشدن آن گفت: این هم حرف دلالان است. من با او صحبت کردم و از او فرصت گرفتم. چون قرار بود برای مجوز حرفه ای طلب برخی ها را بدهیم از او فرصت گرفته ایم.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)