Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@01:29:12 GMT

فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۶۳۳

فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» منتشر شد

احمد پایداری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در واحد صنعتی اصفهان، فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» آغاز شده است.

پایداری با تأکید بر استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورایی و مضامین اسلامی و ارزشی در عصر کنونی، بیان کرد: بازگو کردن واقعه کربلا با شعر و گسترش فرهنگ ایثار و رشادت از اهداف تعیین شده برای برگزاری شب شعر عاشورایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این فراخوان با هدف حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی، تبيين آرمان‌های امام حسين(ع) در واقعه عاشورا و بيان رويدادهای عاشورا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه توسط کانون فرهنگ و هنر ارغنون و انجمن ادبی نگاه سازمان دانشجویان برگزار خواهد شد، افزود: هر شاعر حداکثر می‌تواند سه شعر با موضوعات مرتبط با عاشورا در قالب word به آدرس‌های درج شده درپوستر شعر عاشورایی از طریق ایمیل یا آدرس‌های شبکه‌‎های اجتماعی سروش و تلگرام دبیرخانه ارسال کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 10 مهرماه و زمان اعلام نتایج 20 مهرماه 98 است.

پایداری افزود: پس از داوری آثار، در شب شعرعاشورایی، نفرات برگزیده و اشعار منتخب مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده در کتابی تحت عنوان «سوگ خوانی مهر» به چاپ خواهد رسید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: شعر عاشورایی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوا در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز شنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • پایداری هوا در مازندران
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فیلم| هم‌خوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب
  • فیلم/ هم‌خوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب