Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@08:01:19 GMT

آخرین وضعیت دیاباته برای حضور در دربی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۸۶۹

آخرین وضعیت دیاباته برای حضور در دربی

مهاجم تیم فوتبال استقلال حتی اگر مقابل پرسپولیس شانس حضور داشته باشد ممکن است بتواند فقط برای دقایقی برای تیمش به میدان برود.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم استقلال که در دیدار گذشته این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد بعد از پایان این بازی به تهران برگشت و تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی تیمش دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته با وجود اینکه از ناحیه دنده دچار شکستگی نشده است اما طی روزهای اخیر روند درمان خود را زیر نظر کادر پزشکی استقلال دنبال کرده ولی احتمال حضور این بازیکن در دربی ضعیف است و شاید وی  تنها 10 درصد شانس داشته باشد در بازی مقابل پرسپولیس به میدان برود.  وی از ناحیه عضلات شکم و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شده و در این ناحیه درد زیادی حس می‌کند. از سوی دیگر شرایط قفسه سینه و عضلات وی به شکلی است که شاید در صورت درمان مستمر بتواند برای دقایقی برای استقلال در دربی به میدان برود اما حضور 90 دقیقه این بازیکن در دربی ممکن نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش زرینچه به تغییر زمان دربی

با این وجود دیاباته همچنان به روند درمان خود ادامه خواهد داد اگر چه با این شرایط نمی‌تواند در تمرینات تاکتیکی تیمش شرکت کند و شاید همین موضوع هم یک مشکل برای استراماچونی باشد که مهاجم اهل مالی در برنامه‌های گروهی غایب است.

تیم فوتبال استقلال روز 31 شهریور از ساعت 16 به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن شیخ دیاباته استقلال دربی90 مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد

مصدومیت مهاجم استقلال برطف شد و او مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با ذوب آهن ندارد.

طرفداری | آرمان رمضانی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا به دیدار استقلال مقابل تراکتور نرسید اما این بازیکن حالا مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای آینده ندارد.

رمضانی در تمرین استقلال طی روزهای اخیر شرکت کرد تا مشکل مچ پای وی کلا رفع شده باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد