Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@22:09:54 GMT

همایش ملی خرما در شادگان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۱۲۶۰

همایش ملی خرما در شادگان برگزار می شود

سعید حاجیان اظهارکرد: همایش ملی خرما با هدف معرفی انواع مختلف خرمای شادگان به سایر نقاط مختلف کشور، بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه صنعت خرما و چالش های پیش روی صادرات این محصول و غیره برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهرستان شادگان یکی ازشهرستان های تولید کننده خرما در سطح کشور است که با دارا بودن نخلستان‌های قابل توجه، سهم بسزایی از این تولیدات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شادگان با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه این شهرستان در تولید انواع خرما، تصریح کرد: معرفی محصولات خرمای تولید شده شهرستان و همچنین سایر فرآورده‌های خرما، مهمترین هدف از برگزاری این همایش است.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش برداشت خرما، توسعه رونق اقتصاد کشاورزی در شهرستان شادگان را به دنبال دارد.

حاجیان درپایان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود درشهرستان شادگان، احیاء نخیلات و توانمند سازی نخل داران باید مورد توجه قرار داشته باشد.

برداشت خارک به لحاظ شرایط منطقه ای در نقاط مختلف شهرستان شادگان تا اواسط مردادماه و برداشت رطب تا اواسط شهریورماه از ۱۳ هزار هکتار نخلستان این شهرستان ادامه دارد.

استعمران، زاهدی، بریم، خضراوی، برحی، قنطار، عویدی، دیری، یوزی، شکر، اشگر، فرسی و حلاوی، از عمده ارقام خرمای تولیدی شهرستان شادگان هستند.

46

کد خبر 1300790

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرما درخت استان خوزستان عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ ایران و آمریکا استان لرستان بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سید محمد قائنیان افزود: این همایش با هکاری هیئت سوارکاری، بسیج ورزشکاران و شهرداری دستگرد برخوار در باشگاه رویا سوار برگزار شد.
وی گفت: در این همایش انواع اسب‌های اصیل ایرانی عرب، دره شور، کرد و تعدادی از اسب‌های وارداتی با حضور سوارکارانی ماهر از شهرستان برخوار حرکات نمایشی اجرا کردند.
مسوول کمیته ورزشی اسب‌های اصیل استان اصفهان افزود: در این همایش با توجه به محدودیت فضا بیش از ۸ هزار نفر شرکت کردند و نیاز است برای برگزاری همایش نمایش‌های اسب توجه بیشتری شود.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو