Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@04:01:18 GMT

پاسخ حاتمی به ادعای نقش ایران در حمله به آرامکو

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۱۸۳۸

امیر حاتمی در حاشیه جلسه هیئت هرگونه نقش ایران در حمله به تاسیسات نفتی عربستان را رد کرد.
به گزارش تسنیم امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در مورد حملات نیرو‌های یمنی به تاسیسات نفتی آرامکو ضمن رد اظهارات برخی در مورد نقشه ایران در این عملیات گفت: موضوع بسیار روشن است یک درگیری بین دو کشور اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: یک طرف درگیری یمنی‌ها هستند که به صراحت اعلام کردنداین کار را انجام داده‌اند. منطق کار هم روشن است که کشوری که سالیان سال تحت حملات شدید بوده و تعداد زیادی تلفات داده و همین طور در اثر محاصره‌ای که او را کردند کاملا وضعیت مشخص است به لحاظ نظامی حدود دو سال قبل نیز یمنی‌ها چنین عملیاتی را انجام داده بودند و به یک فرودگاه در امارات حمله کرده بودند و موشک با برد ۱۲۰۰ کیلومتر شلیک کرده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید تابناک امیر حاتمی آرامکو آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

ابوعبیده با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

وی با بیان اینکه هیچ افقی پیش روی اسرائیل وجود ندارد تا بتواند اسرای خود را آزاد کند، ادامه داد: مقاومت همچنان در غزه پابرجاست. حملات ما به دشمن نیز ادامه خواهد داشت و نوع جدیدی به خود خواهد گرفت.

سخنگوی القسام، ادعای اسرائیل درباره نابودی مقاومت فلسطین را دروغ خواند و گفت: دشمن در تلاش است این توهم را برای جهان ایجاد کند که همه گروه‌های مقاومت را از بین برده، ولی این، یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده تنها دستاورد اسرائیل را کشتار‌های جمعی و تخریب عنوان و تصریح کرد: ارتش اسرائیل فقط بر کشتار کودکان و غیر نظامیان و نبش قبور متمرکز شده است. به هر حال، ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد که در صدر آن، خروج ارتش اسرائیل، شکست محاصره [غزه]و بازگشت آوارگان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین، ابهت اسرائیل را در طی ۶۰ دقیقه در عملیات طوفان الاقصی در هم شکست، خاطر نشان کرد: دشمن اسرائیلی طی ۲۰۰ روز نتوانسته است هیچ دستاوردی داشته باشد.

سخنگوی القسام ضمن قدردانی از حملات نیرو‌های مقاومت لبنان، عراق و یمن به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: حجم و ماهیت پاسخ جمهوری اسلامی ایران [به اسرائیل]قواعد جدیدی وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است