Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@18:10:51 GMT

تدابیر لازم برای استقبال از مهر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۰۶۶

تدابیر لازم برای استقبال از مهر

‌ ترددهای داخل شهری هم به همین مناسبت تا حدودی بیشتر شده و در روزهای آینده باز هم افزایش خواهد یافت که اوج این‌ ترددهای داخل شهری در روزهای آخر شهریور و اوایل مهر خواهد بود. البته مسئولان راهنمایی‌ورانندگی برای این منظور تدابیر ویژه‌ای اندیشیده و از همین حالا برنامه‌های پیشگیرانه‌ای برای کنترل ترافیک معابر منتهی به مدارس در سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطق شرق تهران در این ایام، شرایط ترافیکی خاص خود را دارند. قرار گرفتن ۱۱۳۷ مدرسه در محدوده مناطق شرق پایتخت، این محدوده را به یکی از بخش‌های پرتراکم تبدیل کرده و ضرورت بازنگری در برخی محدودیت‌های ترافیکی را می‌طلبد. به‌عنوان مثال، در سال تحصیلی گذشته، در اطراف برخی مدارس منطقه ۱۵ مشکلات‌ ترددی وجود داشت که البته امسال از اداره مشارکت‌های شهروندی شهرداری منطقه این مشکلات برطرف شده و انتظار می‌رود سایر مشکلات هم به همین شکل برطرف شود. خبر خوش در این زمینه، اینکه مسئولان اداره مشارکت‌های شهروندی شهرداری مناطق اعلام کرده‌اند مشکلات‌ ترددی در اطراف مدارس رصد شده و تا شعاع ۵۰۰ متری هر مدرسه، مشکلات عمرانی برطرف شده است. رفع این مشکلات شامل روکش آسفالت، جدول‌بندی و ایمن‌سازی معابر می‌شد که حالا شرایط‌ ترددی مناسبی را برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید فراهم کرده است. مجموع این اقدامات به طرح «استقبال از مهر» در آغاز سال تحصیلی جدید حال و هوای تازه‌ای داده و مدارس منطقه را آماده استقبال از دانش‌آموزان کرده است. در بخشی از این طرح ویژه، شست‌وشوی حیاط مدارس دولتی و در ورودی و رنگ‌آمیزی آنها از سوی شهرداری‌های مناطق انجام شده تا طراوت و تازگی در نخستین روزهای بازگشایی مدارس، شوق تحصیل در محیط تازه و پاکیزه را بین دانش‌آموزان دوچندان کند. امید می‌رود با اجرای تدابیر لازم از سوی مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش، سال تحصیلی جدید در آرامش کامل شروع شود و برای تک تک دانش‌آموزان زمینه‌های لازم جهت موفقیت‌های تحصیلی را فراهم کند.

کد خبر 455145 برچسب‌ها همشهری محله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد