Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:27:56 GMT

مسئول ایمنی سرویس دانش آموزان مدیران مدارس هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۰۸۵

مسئول ایمنی سرویس دانش آموزان مدیران مدارس هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برخلاف ۴۰ سال دشمنی دشمنان امروز ما در اقتدار و امنیت زندگی می کنیم که این اقتدار و امنیت به برکت خون شهداست.

سردار رحیمی ادامه داد: علیرغم سرمایه گذاری دشمن برای بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش کشور امروزه امنیت ما به مراتب بیشتر از کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم برای پلیس تهران بزرگ در کنار برخورد با جرایم، آموزش است.

وی گفت: متاسفانه به دلیل عدم آموزش، سالیانه هزاران کشته در جاده ها و شهرها داریم. هر تصادفی که رخ می دهد هزینه های زیادی برای کشور و خانواده ها دارد.

سردار رحیمی افزود: بنابراین ما از پلیس راهور درخواست داریم روی آموزش رانندگان به ویژه موتورسیکلت سواران تاکید داشته باشند.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: در سامانه سپند بیش از ده هزار سرویس مدرسه ثبت نام کردند و مدیران مدرسه باید در انتخاب سرویس های ایمن کوشا باشند و بدانند اگر حادثه ای رخ دهد مدیران مدرسه هستند که باید جوابگو باشند.

وی افزود: مدیران مدارس دقت کنند سرویس مدرسه باید ایمن، سالم و دارای معاینه فنی باشد.

سردار رحیمی تاکید کرد: رانندگان سرویس مدارس، سفیران فرهنگ ترافیک هستند و صلاحیت رانندگان این سرویس ها برای پلیس بسیار مهم است.

رئیس پلیس تهران گفت: سلامت خودرو از دیگر موضوعاتی است که در کنار موارد دیگر برای پلیس حائز اهمیت است البته این را هم بگویم که مدیران مدارس در این بخش (سلامت خودرو) نقش بسیار مهمی دارند.

وی در پایان افزود: رعایت قانون و مقررات باید در دستور کار تمامی افراد قرار بگیرد و البته این را هم بگویم که طبق آمارها رانندگان سرویس مدارس در تهران جزو بهترین ها هستند.

کد خبر 4721928 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ سرویس مدارس هفته دفاع مقدس سردار رحیمی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی دادگاه دستگیری سارق سیدابراهیم رئیسی شهر تهران محسن هاشمی عملیات امداد و نجات آتش نشانی محسن حاجی میرزایی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران