Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:30:17 GMT

نشریه سعودی: بازگشت رنگ زندگی به الاهلی بعد از «برانکو»

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۲۰۵

نشریه سعودی: بازگشت رنگ زندگی به الاهلی بعد از «برانکو»

نشریه اهلیستا عربستان متعلق به باشگاه الاهلی در صفحه نخست خود با این تیتر نوشت: بازگشت آرامش به تمرین الاهلی بعد از برانکو؛ رنگ زندگی به الاهلی برگشت.

انتشار چنین مطلبی به وضوح حاکی از آن است که مقامات باشگاه عربستانی، مرد کروات را علت اصلی بروز اختلاف در رختکن این تیم دانسته و قطع همکاری با وی را بهترین گزینه برای بازگشت آرامش به تیم بهم‌ریخته خود قلمداد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوانکوویچ پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل الوحده در هفته سوم لیگ عربستان، از سمت خود اخراج شد.

رسانه‌های سعودی بلافاصله با انتشار گزارش‌هایی داستان پشت پرده این برکناری را برملا کرده و روزنامه الریاضه این کشور نوشت: اظهارات برانکو در مصاحبه با یک شبکه ورزشی عربستانی در خصوص «عمر سوما» مهاجم این تیم، خشم مقامات الاهلی را برانگیخت به طوری که براساس گزارش‌ها تصمیم اخراج مرد کروات هشت ساعت پیش از تقابل این تیم با الوحده گرفته شده بود؛ برانکو در آن مصاحبه گفته بود که نیمکت‌نشینی سوما اهمیت ندارد چرا که بازیکنان بهتر و باکیفیت‌تری در الاهلی وجود دارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه الاهلی عربستان برانکو عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان

وزیر امور مهاجرین حکومت طالبان اعلام کرد طی سال گذشته بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان بازگشته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «خلیل‌الرحمان حقانی» وزیر امور مهاجرین حکومت طالبان با اشاره به اقدامات اخیر پاکستان اظهار داشت بیش از 600 هزار پناهجو در ماههای اخیر به افغانستان اخراج شده‌اند.

وی افزود از ایران و برخی کشورها نیز هزاران مهاجر افغان به کشورشان بازگشته‌اند.

حقانی گفت برای بازگشت کنندگان به کشور، مراکز موقت فراهم شده است تا از آنجا به ولایت‌های مورد نظر انتقال یابند.

این در حالی است که شماری از پناهجویان تازه بازگشته به افغانستان از حکومت طالبان خواستار کمک و سرپناه دائمی و همچنین فرصت‌های کار شده‌اند.

آمادگی پاکستان برای اخراج پناهجویان «با مدرک» افغاناتریش خواستار اخراج پناهجویان پذیرش نشده افغان از اروپا شدپارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد

وزیر امور مهاجرین حکومت طالبان پیش از این در دیدار با «شوکو شیموزاوا» رئیس پشتیبانی و امنیت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در بهمن‌ماه سال گذشته گفته بود بیش از یک میلیون مهاجر به افغانستان بازگشته‌اند.

این بازگشت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس آمار سازمان ملل، بیش از 29 میلیون افغان (بیشتر از نیمی از جمعیت این کشور) به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان