Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران پیرامون  شایعاتی که درخصوص تغییرات در کادر فنی استقلال در صورت نتیجه نگرفتن در شهرآورد مطرح می‌شود، اظهار داشت: استراماچونی، مربی بزرگی است و در باشگاه اروپایی بزرگی هم سابقه کار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوردن استراماچونی به ایران، کار سختی بود و حالا او تیم را رو به جلو می‌برد. قرارداد استراماچونی با استقلال ۲ ساله است. البته شهرآورد تهران حساسیت‌های بالای دارد، اما استراماچونی فقط در ۳ بازی هدایت استقلال را برعهده داشته است و باید از او حمایت کرد. به جز من، ۳ عضو دیگر هیئت مدیره استقلال نیز از مربی تیم حمایت می‌کنند.

مشکل استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان برطرف شد

او درمورد بدهی‌های باشگاه استقلال که موضوع دریافت مجوز حرفه‌ای این باشگاه را با تهدید مواجه کرده است، گفت: کار دشواری را انجام دادیم. یک مدیر عامل و ۹ بازیکن از استقلال شکایت کرده بودند و رضایت آن‌ها را باید جلب می‌کردیم. تا جایی که توان داشتیم، مطالبات این اشخاص را چه با چک و چه به صورت نقدی پرداخت کردیم. حالا هم مدارک مان را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و منتظریم تا آن‌ها هم این مدارک را به فیفا ارسال کنیم. مشکل استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: برگزاری شهرآورد برگشت در وسط هفته

برخی افراد هزار تومان هم به استقلال تخفیف ندادند

او در خصوص رقم بدهی‌های باشگاه استقلال گفت: این ۹ بازیکن رقمی در حدود ۹ میلیارد از استقلال طلب داشتند. برخی از آن‌ها به ما تخفیف دادندو برخی هم حاضر نشدند، یک هزار تومانی به ما تخفیف بدهند. در نهایت توانستیم رضایت آن‌ها را به دست آوریم.  

استراماچونی مربی ایرانی نمی‌خواهد

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درمورد استفاده نکردن از مربیان ایران در کنار استراماچونی، گفت: استراماچونی اعلام کرده است که نیازی به مربی ایرانی ندارد، اما اگر از ما درخواست دستیار ایرانی بکند، مدیر عامل استقلال لیستی از مربیان ایرانی را در اختیار او قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: محکومیت تیم‌های فوتبالی در پی شکایت چند بازیکن

از نظر من، فتحی مدیر عامل استقلال باقی می‌ماند

خلیل زاده پیرامون حواشی تغییر مدیرعامل استقلال و اعلام آمادگی برخی از افراد برای قبول این سمت، گفت: فتحی مدیر عامل استقلال است و هیئت مدیره نیز به دلیل زحمات فراوانی که او می‌کشد، از او حمایت می‌کند. استقلال، باشگاه بزرگی است برخی علاقه‌مند هستند که این تیم را به حاشیه ببرند. برخی هم در این مدت سنگ استقلال را به سینه زدند، اما کار‌های شان خلاف حرفشان بود. از نظر من، فتحی مدیر عامل استقلال باقی خواهد ماند.

واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی کار دشواری نیست

او درباره خصوصی سازی ۲ باشگاه سرخابی گفت: قانون و اصل ۴۴ باید اجرا شود. استقلال نیز باید به مردم واگذار شوند. اگر  تلاش‌ها برای این امر بیشتر شود، واگذار کردن سرخابی‌ها کار دشواری نیست.

دلخوری‌های استراماچونی مربوط به گذشته است

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درمورد ناراحتی‌های سرمربی این تیم گفت: دلخوری‌های استراماچونی مربوط به گذشته بود و اکنون این موضوع برطرف شده است. برخی هم به این موضوع دامن زدند اما با درایت مدیریت باشگاه این مشکل حل شد. از هواردان استقلال می‌خواهم روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند و این بازی با نتیجه خوبی برای استقلال توام شود.

انتهای پیام/

اظهارات خلیل‌زاده در خصوص مسائل مختلف باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید