Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت پروژه سد مجن، تأکید کرد: یکی از مسائل مطروحه درباره این طرح، آسفالت جاده دسترسی بود که این امر انجام می‌شود اما علت تأخیر در آن بارندگی‌های اخیر بود که خساراتی را در مسیر برجای گذاشت و نهایتاً سبب شد تا مختصات جاده تغییر کند.

وی افزود: این بارش‌ها علاوه بر تغییر برخی مختصات جاده، سبب شد تا مراحل ساخت دیواره سازی رودخانه و برخی پل‌های مسیر نیز آغاز شود که این بازسازی‌ها با توافق امور آب صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان بابیان اینکه چند کیلومتر از مسیر سد مجن امسال آسفالت خواهد شد، تأکید کرد: امیدواریم زودتر شاهد رفع مشکلات این مسیر و افتتاح آسفالت دسترسی باشیم.

آشناگر در پاسخ به سؤالی با موضوع سرانجام طرح‌های انتقال آب از قطری، مجن و سد کالپوش به شاهرود، گفت: هم طرح انتقال آب قطری و هم دیگر طرح‌ها در دست اجرا است اما مشکلاتی نیز بعضاً وجود دارد برای مثال درباره قطری اختلافی بین استان سمنان و گلستان وجود دارد که دستگاه قضایی نیز به آن ورود کرده و فعلاً طرح متوقف است اما در حال رایزنی هستیم و امیدواریم موضوع ختم به خیر شود.

وی درباره معدن بوکسیت هم گفت: برخی اسنادی که درباره تخریب محیط‌زیست به ما رسیده در دست بررسی هستند و تا زمانی که درباره فعالیت این معدن اطمینان حاصل نکنیم، از ادامه کار این معدن جلوگیری می‌شود از سوی دیگر دانشگاه نیز آزمایش‌هایی را بر روی منابع آبی انجام داده و همچنین نشست‌هایی نیز از سوی نماینده شاهرود و میامی با وزیر صمت برگزار شد اما به‌هرحال باید گفت ما می‌بایست نسبت به این موضوع متقاعد شویم که در این صورت معدن ملزم به رعایت تعهدات است.

استاندار سمنان درباره برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان که در هفته جاری حواشی را پدید آورد نیز، گفت: این کار مطلقاً دست مسئولان استانی نیست و استان در آن نقشی ندارد بر اساس مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح امسال فقط در مراکز استان‌ها باید رژه برگزار شود و این به معنای نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های یک شهرستان دیگر نیست از سوی دیگر باید گفت این تصمیم فقط برای همین مقطع ۳۱ شهریور است.

کد خبر 4722011

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آشناگر شاهرود استانداری سمنان انتقال آب ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف اربعین 98 هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می‌بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

روی اضافه کرد: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست‌ها و دشمنان بیشتر شنیده می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: اینکه چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد مهم نیست؛ تلاش دشمن این است که افکار به این سمت ببرد، اصل این است که با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت‌ها جوانه زد، هیمنه صهیونیست شکسته شد و قوت قلب مسلمان شده است؛ این مهم است و وظیفه‌ای که داریم نشر این پیام‌ها در جامعه امروز است و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارز تر شود.

وی افزود: یکشنبه روز شورا است و از همه نمایندگان مردم تقدیر و تشکر می‌کنم، شورها، این نیروها که می‌توانند عرض اندام کنند یکی از برکات انقلاب اسلامی در تأیید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی هستند و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

امام جمعه آب‌پخش ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظت از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال این یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

رضایی اظهار داشت: به همت شما مردم و بیداری مردم و بودن در صحنه در هشت سال دفاع مقدس که همه پشت عراق بودند این ملت با افتخار می‌گوید یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تولید با کیفیت و جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم باید تکیه کنیم به این کارگران پرتلاش و کارآمد؛ مسؤولان هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند و به این قشر زحمت کش کارگران است.

رضایی با گلایه از گرانی‌های افسار گسیخته افزود: مردم نسبت به برنامه دولت و کالا برگ گلایه دارند و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و باید به گلایه‌های مردم توجه کنید.

کد خبر 6089025

دیگر خبرها

  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد