Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:17:37 GMT

۵۰ هزار جلد دفتر مشق دولتی در سمنان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۲۵۸

۵۰ هزار جلد دفتر مشق دولتی در سمنان توزیع می‌شود

احمد اخلاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توزیع این تعداد دفتر دولتی شرایط را برای فراوانی نوشت افزار فراهم می‌کند و با قیمت مناسب این دفاتر، در سال تحصیلی جدید دانش آموزان بدون دغدغه در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در فروش دفاتر دولتی دفتر ۴۰ برگ ۱۷ هزار ریال، دفتر ۶۰ برگ ۲۵ هزار ریال، ۸۰ برگ ۳۴ هزار ریال و دفتر ۱۰۰ برگ ۴۲ هزار ریال به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: این دفاتر در نمایشگاه پاییزه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان و واحدهای صنفی نوشت افزار که از قبل تعیین شده است به فروش می‌رسد.

اخلاقی تصریح کرد: خرید نوشت افزارهای ایرانی در بخش‌های مختلف به دانش آموزان و والدین توصیه می‌شود و با اجرای این طرح رونق اقتصادی در واحدهای صنفی و تولیدی کشور افزایش چشمگیری می‌یابد.

وی اضافه کرد: طرح‌های نظارتی و بازرسی از واحدهای صنفی برای مقابله با هرگونه گرانفروشی و ارائه ندادن رسید فروش به صورت جدی در مراکز فروش نوشت افزار در حال انجام است.

اخلاقی گفت: شهروندان برای مقابله با هرگونه گرانفروشی در بخش نوشت افزار و دیگر واحدهای صنفی با شماره تلفن ۳۳۴۳۹۱۹۹ تماس بگیرند و تمامی تخلف‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان افزود: طرح‌های نظارتی از مراکز فروش نوشت‌افزار با توجه به بازگشایی مدارس در سمنان افزایش یافته و با توجه به افزایش تقاضا و خرید دیگر واحدهای صنفی استان هم رونق گرفته است.

در استان سمنان ۳۰ هزار واحدصنفی وجود دارد. شهر سمنان ۸۰ واحد صنفی نوشت افزار دارد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان نوشت افزار ایرانی اصناف نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تامین برخی اقلام ضروری امدادی مانند چادر و موکت انجام شده است و این اقلام در سراسر استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حسین درخشان، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست معاونان و جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر استان با استاندار سمنان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین اعتیاد، دوره‌های آموزشی برای بیش از ۲۰۰ نفر از امدادگران از سراسر کشور در ابتدای سال‌جاری برگزار شد.

وی افزود: تأمین برخی اقلام ضروری امدادی مانند چادر و موکت انجام شده است و این اقلام در سراسر استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری تاکنون تمام شعب هلال احمر شهرستان‌ها بالغ بر دو بار بازدید و طی نشست با فرمانداران مسائل و مشکلات احصا شده است.

درخشان تصریح کرد: در طی ایام تعطیلات نوروزی سال‌جاری در راستای خدمت رسانی به مسافران و زائران و همچنین مردم استان سمنان، تمام امکانات این مجموعه بسیج شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، نهادینه‌سازی فرهنگ خود امدادی، برگزاری کنگره شهدای امدادگر، نشست و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی، دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح از جمله اقدامات پیش روی این مجموعه در سال‌جاری است.

درخشان اظهار کرد: تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این مجموعه، هزینه کرد مسئولیت اجتماعی مجموعه‌های تولیدی در استان و به ویژه هلال احمر و مباحث مرتبط با مولدسازی دارایی‌ها از جمله درخواست‌های ما در مجموعه هلال احمر است.

کد خبر 747867

دیگر خبرها

  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد