Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:41:22 GMT

انبار دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در کرج کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۴۶۲

انبار دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در کرج کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف انبار داروی قاچاق و مکمل دارویی در کرج خبر داد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد نادر بیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل پلیس آگاهی البرز برگزار شد،اظهار داشت:  با تلاش ماموران نیروی باند سرقت خودرو در کرج متلاشی شد و از این باند تا کنون 13 دستگاه خودرو کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بین این خودروهای کشف شده تاکنون 7 دستگاه پژو پارس ،دو دستگاه سمند و یک دستگاه پژو بوده است،افزود:  10 نفر از صاحبان این تعداد خودرو مسروقه تاکنون شناسایی شده اند.

  رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه  این سرقت‌ها در استان البرز انجام شده ولی  سارقان خودرو را به استان‌های غربی کشور انتقال می‌دادند،بیان کرد: این باند سه نفر دارای سابقه بوده و در استانهای تهران،مازندران و البرز و کردستان سرقت می کردند و در البرز سکونت داشتند.

کشف 8 میلیارد داروی قاچاق در گلستانتهران| کشف یک میلیون و 800 هزار داروی قاچاق در باغ‌فیض + تصاویرآمار کشفیات قاچاق دارو در داورخانه بیمارستان‌های کردستان بالاست

نادر بیگی با بیان اینکه یک انبار داروی قاچاق در زیبادشت شناسایی شد،گفت: ارزش داروهای مکشوفه در این انبار  بیش از یک میلیارد و 600میلیون تومان است که بیشتر داروهای قاچاق و مکمل‌های دارویی است.

وی با بیان اینکه این داروها در کانکس سیار نگهداری می‌شد،عنوان کرد: متهم این پرونده چند وقت پیش یک پرونده دیگر داشت که بابت آن دستگیر شده بود و در آن پرونده  با  وثیقه آزاد بود.

انتهای پیام/

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری تیبا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد یک هزار و ۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی البسه قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مربوط به حوزه قاچاق کالا را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097202

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار