Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،سردار مجتبی شیروانیان در نشست مطبوعاتی تبیین برنامه های ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ریاست ستاد برگزاری  بزرگداشت با استاندار اصفهان و دبیر برگزاری این رویداد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دبیر خانه از دوماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و کمیته ها برنامه هایشان را پیش بینی کرده اند و از ابتدای هفته آینده فعالیتشان را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه شعار محوری امسال "ما پیروزیم" است، گفت:  این شعار به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شده و سعی بر این است برنامه های امسال با روی کردی خلاقانه انجام شود. سردار شیروانیان با اشاره به اینکه در اجرای برنامه ها تلاش در راستای فعالیت در حوزه فرهنگی و فضای مجازی است، ادامه داد: فعالیت های شهید حججی نه تنها برای جوانان ایرانی بلکه برای جهان الگو شد. این اثر فضای مجازی است و باید برای تبیین این ارزش ها ور فضای مجازی بکوشیم.

وی افزود: همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد مقاومت از سری برنامه هایی است  که  7 مهرماه در سطح کشور برگزارمی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان جهان دفاع مقدس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد