Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از aysor، آرتور آلکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در مسابقات جهانی کشتی فرنگی در نورسلطان پایتخت قزاقستان با بدبیاری مواجه شد و در حالی که به دیدار نهایی رسیده بود به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقه فینال برابر موسی اولویف از روسیه حاضر شود و به مدال نقره رسید.

این فرنگی کار که از شانس های اصلی مدال طلای ارمنستان در المپیک توکیو محسوب می شود پس از این اتفاق در شبکه اجتماعی خود نوشت: هواداران عزیز از حمایت های بی دریغ شما در طول این رویداد تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مصدومیت شدیدی که داشتم مانع شد که من شادی واقعی را به شما هدیه کنم، ولی مطمئن هستم در آینده قهرمانی‌های بیشتری به دست خواهم آورد.

آلکسانیان با صعود به دیدار نهایی جواز حضور در بازیهای المپیک را به دست آورد. به نفرات اول، دوم، سوم مشترک و پنجم مشترک در ۶ وزن المپیکی رقابت های قهرمانی جهان، سهمیه المپیک اختصاص داده شد.

محمدهادی ساروی دارنده مدال طلای جوانان جهان نماینده ایران در این وزن بود که او نیز با شکست برابر الکسانیان به گروه بازنده‌ها رفت و با شکست مقابل حریف ترک در نهایت به عنوانی نرسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کشتی فرنگی نورسلطان قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، درادامه رقابت های پاراتیراندازی جام جهانی که در کره جنوبی جریان دارد و در ماده تفنگ سه وضعیت، رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی جام جهانی کره جنوبی با کسب ۱۱۴۵ با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت. تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد. نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در جریان است.

کد خبر 6091279

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک