Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین جناتی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شورای شهر مجن با استاندار سمنان به میزبانی این شهر ضمن بیان اینکه با بیان اینکه عمده مشکلات این شهر به واسطه کثرت شغل زراعت، باغداری و دامپروری، حول محور کشاورزی می چرخد، تاکید کرد: اکثر مردم مجن کشاورز هستند که در سال های اخیر زمین هایشان به باغ بدل شده و تا بتوانند ارتزاق بهتری داشته باشند اما متاسفانه بعضاً شرایط جوی سبب خساراتی به این قشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با باین اینکه در دو سال متوالی ۹۶ و ۹۷ کشاورزان و باغداران مجنی دچار سرمازدگی و تگرگ شدند که عمده محصولات آن ها از بین رفت، افزود: مردم امروز در این شهر درگیر مشکلات و فشار شدیدی هستند که باید موارد مطروحه درباب مشکلات آن ها مد نظر مسئولان استانداری سمنان باشد.

سه راهی شاهرود-مجن-توسکستان ایمن سازی شود

امام جمعه مجن بیان کرد: دولت برای برطرف کردن بخشی از مشکلات اعتبارات بند «خ» را مصوب و وام ها را استهمال کرد اما این اقدام به تنهایی کافی نیست چرا که مشکلات خسارات بخش کشاورزی زیاد است.

جناتی به مشکلات عمرانی مجن نیز اشاره کرد و بیان داشت: جاده مجن- شاهرود خطر آفرین است همچنین دو راهی طلاقی محور اصلی توسکستان و جاده مجن نیازمند دور برگردان است چرا که سال های اخیر متاسفانه شاهد تصادفات و تلفات جانی بسیاری در این منطقه بوده ایم که امیدواریم به زودی این پروژه ها نیز به اتمام برسد.

وی افزود: آسفالت سد تنگه دستان در مسیر سه کیلومتر نیازمند عملیات راه سازی است چرا که جاده فعلی مناسب نبوده و بعضاً سبب می شود تا گردشگران رغبتی چندانی به دیدار از این مکان که قطعاً یکی از مکان های گردشگری استان سمنان محسوب می شود، نداشته باشند.

کد خبر 4722063

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان شاهرود سرمازدگی جهاد كشاورزي استان سمنان ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس گرگان سانحه تصادف اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند