Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:07:21 GMT

صدور کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۸۱۸

صدور کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروند

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند روز چهارشنبه با اعلام صدور ۱۴ هزار کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروند با کد ۳۳ گفت: این کارت‌های سوخت از طریق پست به آدرس متقاضیان و مالکان خودروهای اروندی ارسال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با شرکت پژوهش و توسعه ناجی، پلیس راهور و شرکت پخش فرآورده های نفتی برای حل مشکل کارت سوخت خودروهای اروندی افزود: صدور کارت سوخت با کد ۳۳ برای دیگر خودروهای پلاک اروند در حال انجام است و پردازش اطلاعات خودروهای پلاک قدیم اروندی نیز از سوی این شرکت ها در دست اقدام می باشد که پس از طی مراحل اولیه به سازمان منطقه آزاد اروند تحویل داده می شوند.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:به مالکان خودروهای اروندی توصیه می شود بدهی و عوارض سالیانه خودروهای خود را  تسویه کنند همچنین مالکان خودروهای وکالتی نیز نقل و انتقال لازم را انجام دهند تا هنگام مراجعه برای دریافت کارت سوخت با مشکل مواجه نشوند.

سیدعلی موسوی با تاکید بر این نکته که اطلاعیه های صادره در خصوص کارت سوخت خودروهای پلاک اروند تنها از طریق سامانه اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت به مالکان خودروهای پلاک اروندی توصیه کرد به سایت ها و دلالان اینترنتی  که قصد سواستفاده در این رابطه را دارند اعتماد نکنند.

او گفت: هر گونه پرداخت وجه در این رابطه نیز تنها از طریق سامانه Https://car.arvandfreezone.com انجام شود.

انتهای پیام/ د

صدور ۱۴ هزار کارت سوخت برای خودروها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید