Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان گیلان گفت: نمایشگاه ویژه ایام بازگشایی مدارس در ۶ شهرستان گیلان برپا شد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرهاد دلق‌پوش صبح امروز در جلسه تنظیم بازار گیلان اظهار داشت: امروز تأمین کالاهای اساسی مردم، حفظ آرامش در حوزه تأمین کالا، ارائه خدمات مطلوب به مردم و نظارت در این حوزه از عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های ما است

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی و ضروری مردم از مهمات کشور در شرایط سخت اقتصادی است گفت: باید بتوانیم نیازها و ضروریات زندگی مردم را به خوبی مشاهده کرده و با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلف در این حوزه تأثیرگذار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلق‌پوش با اشاره به اینکه امروز هیچ مشکلی از لحاظ تأمین نیازهای مردمی در کشور وجود ندارد افزود: همکاری عموم دستگاه‌های اجرایی گیلان و تعاونی‌ها در راستای تأمین کالاهای اساسی مردم ضروری است و باید از منافع مردم و حقوق‌ مصرف‌کنندگان حمایت کنیم و همه امکانات را بسیج کنیم.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس گشایش یافتطرح نظارتی ایام ماه محرم و بازگشایی مدارس در استان کرمانشاه اجرایی می‌شودطرح نظارتی ویژه محرم، صفر و بازگشایی مدارس در استان اردبیل اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان گیلان عنوان کرد: در سطح عرضه کالا در بازار نیز میزان پای کار بودن اتاق اصناف و اتحادیه‌های گیلان بسیار اهمیت دارد و باید از ظرفیت‌های کمیسیون‌های نظارت نیز به نحو احسن استفاده شود.

دلق‌پوش تصریح کرد: برای ایام محرم و صفر بالغ بر 483 تن شکر، 321 تن گوشت منجمد و 161 تن مرغ منجمد به عنوان سهمیه گیلان جهت توزیع اختصاص یافت البته تأمین این اقلام با ارز نیمایی بوده که به همین دلیل میزان استقبال‌ها کم شده است.

وی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه تنظیم بازار رتبه نخست کشوری را کسب کرده است ابراز داشت: طبق برنامه، در ماه محرم و صفر میزان نظارت‌های ویژه بر اقلام و کالاهای مورد نیاز این ایام از جمله ظروف یکبار مصرف، مرغ، روغن و دیگر کالای مورد نیاز را افزایش دادیم.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه ویژه ایام بازگشایی مدارس نیز در 6 شهر این استان برپا شد بیان کرد: تعداد بازرسی‌ها و نظارت‌های انجام شده از واحدهای فروش، انبارها و بخش تأمین کالا در 6 ماهه اخیر 118 هزار و 189 مورد بود

دلق‌پوش با بیان اینکه تعداد گزارشات مردمی از تخلفات انجام شده در 6 ماهه اخیر، 4 هزار و 705 مورد بوده است گفت: طرح‌هایی مانند طرح ویژه نهادهای بازرسی، طرح ویژه واحدهای اقامتی و نوار ساحلی، طرح نظارتی آغاز سال جدید تحصیلی و طرح نظارتی شالیکوبان گیلان را نیز در دستور کار قرار دادیم.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان گیلان از کاهش کیفیت تولیدات گندم استان ابراز نگرانی کرد و افزود: متاسفانه امروز آمار بیماری‌های گوارشی در استان گیلان بیشتر شده که یکی از عمده‌ترین عوامل مؤثر در افزایش این بیماری‌ها، کاهش کیفیت گندم استان است که باید بهبود یابد.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور