Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسنی بندپی استاندار تهران در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت : تبصره 19 که گامی صحیح در برون سپاری است و بیانگر عزم جدی دولت و مجلس در این خصوص است اما باید در واگذاری برخی  پروژه ها باید دقت بیشتری شود. تا پایان مهرماه  جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس با محوریت طرح مطالبات نمایندگان  برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آبخیزداری به عنوان اولویت اصلی استان تهران برای پیشگیری از سیل در شمیرانات به طور خاص دنبال خواهد شد.

وی گفت : طرح کاداستر اراضی در شمیرانات  اقدامی پیشگیرانه برای  جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است بازنگری طرح های هادی روستایی در شمیرانات تا پایان سال 99 باید به پایان برسد.

استاندار تهران افزود: جاده و راه در استان تهران به ویژه در شمیرانات  بعنوان یک اولویت اصلی است.

همچنین ساماندهی حریم رودخانه های استان تهران بویژه جاجرود در شمیرانات  تا پایان سال 99 صورت خواهد گرفت. تفکیک حرایم  شهری و روستایی در شمیرانات باید  تاپایان سال 98 به اتمام برسد.

بندپی افزود: استان تهران بعد از سیستان و بلوچستان دومین استان کشور است که بیشترین آمار محرومین از تحصیل را داراست ،برای جبران عقب ماندگی تاریخی استان تهران در کمبود سرانه های آموزشی نیازمند اطلاع رسانی دقیق هستیم.

وی گفت :اطلس گردشگری شمیرانات به عنوان پیشران توسعه این صنعت   شهرستان شمیرانات  است تا پایان سال 98 تدوین شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان شمیرانات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران