Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد موسوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۳۷۰ نفر در قالب ۶ هزار و ۵۶۸ خانوار در ۱۸۴ کلاس ۲۱ مدرسه اسکان یافته بودند و خانه معلم آستارا نیز با ۶ اتاق و ۲۲ تخت، پذیرای حدود یکهزار نفر بود.

وی ادامه داد: بیشترین مسافران از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بودند و ستاد اسکان مسافران فرهنگی، پذیرش و ساماندهی مهمانان را با سیستم نوبت هوشمند، از ۲۴ خرداد تا ۲۵ شهریور ماه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
موسوی گفت: تعداد مسافران فرهنگی آستارا نسبت به تابستان گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته و برای آشنایی آنان با نشانی مدارس اسکان و جاذبه های گردشگری آستارا و گیلان، حدود ۲۰ هزار دفترچه و نقشه راهنما توزیع شده است. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از مناطق گردشگرپذیر ایران است. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا گردشگری آموزش و پرورش اسکان تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه