Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:47:34 GMT

تیم دو و میدانی مس سونگون سوم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۶۸۶

تیم دو و میدانی مس سونگون سوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نهایی  ۲۳ امین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌ های کشور در بخش آقایان، امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات تیم آسان پرداخت برای سومین سال متوالی به عنوان قهرمانی رسید.

همچنین تیم های سپاهان اصفهان و مس سونگون آذربایجان شرقی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پیرجهان از تیم مس سونگون در ماده ۴۰۰ متر با مانع به مقام اول رسید، پژمان یارولی هم از این تیم در ۸۰۰ متر هم اول شد و خلیل ناصری در ۳۰۰ متر با مانع به مقام قهرمانی رسید. همچنین تیم مس سونگون در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی پس از نفت تهران به مقام دوم رسید.

باشگاه های آسان پرداخت، فولاد مبارکه سپاهان، مس سونگون، پلیمر خلیج فارس، نفت تهران، مس کرمان، دانشگاه آزاد فارس، دانشگاه یزد، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مقاومت تهران در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

کد خبر 4722151

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی مس سونگون مسابقات قهرمانی کشور ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان