Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر سامانه بلیت‌فروشی ورزشگاه‌های کشور درباره زمان آغاز فروش بلیت الکترونیکی دربی اظهار کرد: قرار بود بلیت‌فروشی از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) آغاز شود، اما چون ترتیب فروش بلیت بر اساس صندلی‌ها مشخص نبود، آغار فرآیند فروش به تاخیر افتاد. برای این که بتوانیم کنترل بهتری نسبت به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در بازی روزی یکشنبه داشته باشیم مقرر شد که تنها ۵۷ هزار بلیت الکترونیکی برای بازی داربی فروخته شود که البته این تعداد بلیت تنها برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته شده و سهمیه پیش‌بینی شده برای ارگان‌ها و باشگاه‌ها از محل ۲۱ هزار صندلی مازاد در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این پرسش که در کدام طبقه بلیت فروشی به طور کامل انجام خواهد شد، گفت: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی انجام نشده، اما به نظر می‌رسد بلیت فروشی طبقه اول به طور کامل انجام شود و ۲۱ هزار صندلی مازاد، در طبقه دوم در نظر گرفته شود تا نیروی انتظامی بتواند کنترل بهتری روی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس داشته باشد.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: من از تمام هواداران درخواست می‌کنم که بعد از تهیه بلیت الکترونیکی، هنگام ورود به استادیوم حتما کارت ملی یا پرینت بلیت یا بارکد بلیت خود را که در موبایل ذخیره کردند همراه داشته باشند تا مشکلی برای ورود به استادیوم نداشته باشند. ضمن این که با تصمیم نیروی انتظامی و مسئولان ورزش، قرار بر این شد تا بازرسی بدنی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از عبور از گیت انجام شود.

انتظارخیر در پایان با بیان این که هواداران برای خرید بلیت تنها باید از سامانه https://www.pin ۹۰.ir استفاده کنند، اظهار کرد: مدت زمان فرآیند خرید بلیت ۱۵ دقیقه است و هر متقاضی باید در این مدت، فرآیند خرید بلیتش را تکمیل کند.  

 

 

 

 

منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بلیت فروشی دربی خرید بلیت دربی دربی استقلال و پرسپولیس قیمت بلیت دربی بلیت دربی بلیت دربی استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند.
به نقل از فرهیختگان نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود. این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است. این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

251 2571

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898936

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد