Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات فاضلاب شهر اهواز موضوع تازه‌ای نیست اما این مشکل سبب شده تا هرچند وقت یک‌بار شاهد کنده‌کاری آسفالت در خیابان‌ها باشیم، کنده‌کاری‌هایی که گاها مدت طولانی زمان می‌برد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عملیات طولانی‌مدت تعمیر فاضلاب در نقاط پرتردد شهر برای شهروندان مشکلاتی همچون گردوغبار و عدم امکان تردد را به وجود آورده است حال سؤال اینجاست که چرا این عملیات با سرعت بیشتری انجام نمی‌شود؟آیا راهی برای تسریع این پروژه‌ها وجود ندارد؟

در حال حاضر نیز در مناطقی از شهر اهواز ازجمله یوسفی، کوی سعدی و نقاط دیگر شاهد خرابی وسیع در خیابان‌ها به علت عملیات تعمیر و یا لوله گزاری توسط شرکت آبفا خوزستان هستیم به‌گونه‌ای که تردد در این خیابان‌ها سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که چند روزی تا بازگشایی مدارس مانده نیاز است که مسئولین توجه جدی به این مسئله داشته باشند و روند ترمیم آسفالت خیابان‌ها تسریع شود. متأسفانه این‌گونه عملیات در مرحله آسفالت کشی به دلایل نامشخص کُند و یا برای مدت طولانی متوقف می‌شوند.

توضیحات مدیر آبفار شهرستان رشت در مورد قطع آب شرب 400 خانوار روستاییمشترکان کرمانشاهی 9 میلیارد تومان به آبفار بدهکار هستندبدهی 100 میلیاردریالی زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به آبفا؛ 800 انشعاب غیرمجاز آب در سرپل‌ذهاب ساماندهی شد

تلاش‌های خبرنگار تسنیم برای مصاحبه با آبفا و شنیدن پاسخ آن‌ها نتیجه نداد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر

دریافت 13 MB کد خبر 6096933

دیگر خبرها

  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود