Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:37:35 GMT

مسی پیراهن بوکاجونیورز را بر تن می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۳۸۶

مسی پیراهن بوکاجونیورز را بر تن می‌کند

لیونل مسی قصد دارد در دیدار خداحافظی خوان رومن ریکلمه از فوتبال که در ورزشگاه بومبونرا برگزار خواهد شد شرکت کند.

به گزارش مشرق، خوان رومن ریکلمه اسطوره باشگاه بوکاجونیورز که چند صباحی است از فوتبال خداحافظی کرده، به درخواست باشگاه بوکا برای بازی خداحافظی پاسخ مثبت داد. ریکلمه با خاطره خوبی بوکا را ترک نکرد و به دلیل اختلاف با سران باشگاه بدون بازی خداحافظی فوتبال را کنار گذاشت اما دوازدهم دسامبر(21 آذرماه) قرار است در یک بازی خداحافظی که بوکا برای او ترتیب داده است، حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویای ریکلمه حضور لیونل مسی در این بازی به یادماندنی است.

بیشتر بخوانید:

مسی راهی آلمان می‌شود +عکس

او به خبرنگاران گفت:« پیوسته با مسی در تماس هستم و با او این قضیه را در میان گذاشتم. مسی استقبال کرد و گفت اگر با بازی های بارسا تداخل نداشته باشد، در این بازی شرکت خواهد کرد. این رویای من است که او را یک بار با پیراهن بوکا ببینم. می دانم که برای او بارسا همان ارزشی را دارد که بوکا برای من دارد. 

خوشحال شدم که لئو پس از هفته ها به فوتبال برگشت و برابر دورتموند به میدان رفت. او دوست داشت برای بارسا به میدان برود و هرچند هنوز روی فرم نیست ولی در شرایط بازی قرار گرفت. دوست دارم او امسال به آرزویش که فتح مجدد لیگ قهرمانان است، دست یابد. همیشه برای مسی بهترین ها را می خواهم.»

ریکلمه که رابطه خوبی با دیگو مارادونا ندارد، حاضر نشد در مورد دعوت از او برای بازی خداحافظی اش صحبت کند اما خیلی از هم تیمی های قدیمی اش در این بازی حاضر خواهند بود. در روزی که روز هوادار در بوکاجونیورز نیز نامیده می شود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن لیونل مسی فوتبال خداحافظی بوکاجونیورز پیراهن بارسلونا تیم ملی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه