Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:44:33 GMT

انتقام گیری قاتل اسپانیایی از قرمزهای آنفیلد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۵۷۵

انتقام گیری قاتل اسپانیایی از قرمزهای آنفیلد

فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی و تازه وارد ناپولی، با گلزنی در بازی دیشب تیمش مقابل لیورپول انتقام فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان و شکست تیمش یعنی تاتنهام، مقابل این تیم را گرفت.

به گزارش"ورزش سه"، فرناندو یورنته، که در سال 2017 از سوانزی به جمع یاران پوچتینو پیوست، طی دو فصل حضورش در این تیم عموما به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین می شد و اتفاقا همواره حضور موثری هم در ترکیب این تیم لندنی، با وجود دقایق کمی که به او فرصت می رسید، داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


یورنته سال قبل در یکی از حساس ترین بازی های فصل تاتنهام مقابل منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد و اتفاقا موفق شد گل صعود تاتنهام را به شکلی عجیب و در یک بازی دراماتیک به ثمر برساند. یورنته که بعد از پیروزی تاتنهام مقابل سیتی و بعد از آن آژاکس، خود و تیمش را در فینال لیگ قهرمانان می دید بسیار امیدوار بود با پیروزی در مسابقه فینال، برای اولین بار این جام را بالای سر ببرد. اما یاران یورگن کلوپ این اجازه را به او ندادند و با برد دو گله خود درآن بازی این آرزوی یورنته را بر باد دادند.


یورنته 34 ساله بعد از نایب قهرمانی با تاتنهام در اروپا در آخرین روزهای تابستان به عنوان بازیکن آزاد به ناپولی پیوست تا روز های پایانی فوتبالش را در ایتالیا و زیر نظر کارلو آنچلوتی سپری کند.
یورنته دیشب اولین بازی خود برای ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد و اتفاقا موفق به گلزنی در دیدار مهم با لیورپول نیز شد.
یورنته که از دقیقه 69 جایگزین هروینگ لوزانو در زمین شده بود توانست روی یک ضربه کرنر و در دقیقه نود گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا هم پیروزی تیمش را قطعی کند و هم انتقام فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان را از کلوپ و یارانش بگیرد.

 

 

لیورپول ناپولی فرناندو یورنته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ناپولی فرناندو یورنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم

15 سال از کامبک دیدنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام گذشت.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال