Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح با حضور ۱۷یگان گفت: راهبرد امام خمینی(ره) مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باعث رسیدن مسلمانان به عظمت و اقتدار و مخالفت استکبار جهانی با این انقلاب شد اما امروز با رشادت‌های انجام گرفته از اقتداری مثال زدنی برخوردار هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، سرهنگ عباس برزگر در نشست خبری فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان قزوین که ظهر امروز(چهارشنبه) در آستانه هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه اقتدار 31شهریور در سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: در طی چهل ساله گذشته و حتی پیش از پیروزی انقلاب شعار امام خمینی(ره) به‌عنوان راهبرد و مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باعث رسیدن مسلمانان به عظمت و اقتدار و مخالفت استکبار جهانی با این انقلاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با اینکه رئیس حکومت در زمان پیش از انقلاب کشور فاسد بود، اما در همان برهه از زمان مردمانی مومن داشتیم و مبارزه‌های رئیسعلی دلواری، میرزا کوچک خان جنگلی، شهید نواب صفوی و سایر شهدا باعث شد مقابل ظلم کوتاه ایستادگی کرده و به پیروزی برسیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: با بازگرداندن محمدرضاشاه با کودتا و سرنگونی حکومت مصدق پای امریکا به ایران باز شد و از آن زمان تاکنون دشمنی استکبار جهانی همراه ماست.

وی افزود: تشکیل حکومت جمهوری اسلامی صرفا یکی از ماموریت انقلاب اسلامی بود و صدور انقلاب و جبهه مقاومت نیز از دیگر اهداف انقلاب بود.

این مسئول عنوان کرد: در اوایل انقلاب با پدیده‌هایی همچون خلق خوزستان، ترکمنستان، درگیری‌های منافقین و تشکیل کابینه دولتِ اول انقلاب و نفوذ افراد غیرانقلابی همچون بنی صدر مواجه بودیم که بخشی از توطئه استکبار جهانی بود و پس از آن نیز با جنگ نظامی و سخت کشور ما را مورد حمله قرار داد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در ابتدای انقلاب نیروهای نظامی کشور نوپا بود صدام به ایران حمله کرد، اما با حمایت نیروهای مردمی اهداف آن‌ها محقق نشد و به فرموده امام خمینی(ره) ما سیلی محکمی به دشمن زدیم. 

ضعف استکبار جهانی مقابل اقتدار جمهوری اسلامی

برزگر اذعان کرد: باتوجه به شرایط آن زمان اتحاد جماهیر شوری، ایالت متحده و بسیاری از کشورهای خارجی با کمک صدام جنگ را بر ما تحمیل کردند، اما اکنون در شرایطی قرار داریم که تمام هیمنه و ابهت استکبار جهانی که در عربستان سعودی تجلی کرده و همین طور امریکا در برابر کشور ما ضعف دارند.

وی ادامه داد: امروز با فداکاری شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم اسلامی در سراسر کشور اقتدار جمهوری اسلامی زبان زد خاص و عام است و البته مودت و صمیمیتی که در بین تمام مردم تحت حمایت رهبر معظم انقلاب حاصل شده در تحقق این موضوع نقش داشته است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: با جاری شدن احکام و شریعت اسلامی، دستورات رهبر معظم انقلاب و اعتماد به یاری خداوند است که اقتدار در نظام اسلامی و جبهه مقاومت و اضمحلال دشمنان تحقق یابد. 

وی افزود: فعالیتی که رسانه‌ها انجام می‌دهند در ایجاد وحدت و تقویت روحیه مقاومت و ایثار موثر است؛ درواقع باید در کنار نقد و مطالبه گری بحمایت از نیروهای مسلح نیز منتقل شود چراکه با آسیب دیدن نیروهای مسلح کل بدنه نظام آسیب می‌بیند.

این مسئول گفت: نیروهای مسلح ماموریت‌های متنوعی را در کشور انجام می‌دهند و در شرایط مختلف حضور دارند که خدمت رسانی در سیل اخیر و حوادث غیرمترقبه از جمله آنهاست.

وی ادامه داد: دشمن خواب نییست و میزها و کارگاه‌های متعددی در سراسر جهان برگزار می‌کند و از نیروهای نفوذی نیز برخوردار است. 

برزگر اذعان کرد: نمایش اقتدار نیروهای مسلح در صبح روز 31شهریور روبه‌روی قرارگاه عملیاتی 16زرهی و با حضور 17یگان نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود، همچنین برنامه‌های مختلف دیگری به تعداد 250تا 300مورد در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: برگزاری یادواره شهدا، فعالیت‌های جهادی، حضور در گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا و نمایشگاه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با بیان اینکه انقلاب ما از عنابات حق تعالی و معجره قرن بود و برگرفته از عاشورای سیدالشهدا است، گفت: انقلاب اسلامی با این عظمت، یک چالش برای نظام سلطه فراهم کرده و مایه امید مستمندان و مظلومان و موجب ناامیدی استکبار جهانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به اینکه واقعه طبس واقعه‌ای است که دارای مستندات و مشاهدات عینی است وبرای همه روشن و قابل درک است، از مقامات کشوری و لشکری کشور خواست: نسبت به این واقعه توجه ویژه‌ای داشته باشند و هر سال این مراسم با شکوهتر از سال‌های قبل و با حضور مقامات کشوری برگزار شود.

طالبی افزود: باید طوری مراسم این واقعه تاریخی برگزار شود که در اذهان جهانی نیز نهادینه شود.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس، گفت: تاکنون این موزه اعتبارات ملی دریافت نکرده و تنها از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب و به استان تخصیص یافته و همچنین ۴ میلیارد تومان اعتبار متمم نیز از این محل دریافت و هزینه شده است.

طالبی گفت: این موزه به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از مسئولان خواستار پیگیری هستیم.

مدیر موزه استکبار ستیزی هم با تاکید بر اینکه واقعه ۵ اردیبهشت یک معجزه الهی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد، افزود: این وظیفه همگانی است که واقعه طبس را بیش از پیش بین اقشار مختلف و در سطح جهانی نهادینه کنیم.

جهان بخش با اشاره به اقدام تنبیهی سپاه و عملیات وعده صادق، گفت: وعده صادق علاوه بر اقتداری که داشت یک اتفاق ویژه هم افتاد و این بود که افکار عمومی جهان اسلام و جهان بشریت بیدار شدند.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن موزه بین المللی استکبار ستیزی در طبس، گفت: هم اکنون این پروژه ۳۰ تا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه با تاکیدات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ساخت این موزه پرهزینه و کم اثر نباشد بلامانع است، عنوان کرد: ساخت این موزه با اعتبارات قطره چکانی مقدور نیست و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که درصورت تامین اعتبار ظرف مدت دو سال این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است