Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@05:45:55 GMT

قیمت نفت خام ۶.۵ درصد سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۲۸۱

قیمت نفت خام ۶.۵ درصد سقوط کرد

قیمت نفت خام امروز، پس از این که وزارت نفت عربستان اعلام کرد این کشور تولید نفت خود را تا پایان ماه جاری به وضعیت عادی بازمی‌گرداند، ۶.۵ درصد سقوط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، پس از این که وزارت نفت عربستان اعلام کرد این کشور تولید نفت خود را تا پایان ماه جاری به وضعیت عادی بازمی‌گرداند، قیمت نفت خام به شدت سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

اما پس از این که آمریکا اعلام کرد حمله به تاسیسات نفتی عربستان که تولید نفت این کشور را فلج کرد، از جنوب غربی ایران آغاز شده است، تنش‌های خاورمیانه بالا باقی ماند و سرمایه‌گذاران را مضطرب نگاه داشت. ایران هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرد.

تا ساعت ۱۲:۱۱ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، که دیشب ۶.۵ درصد سقوط کرده بود،   ۳ سنت یا ۰.۰۵ درصد دیگر افت کرد و به ۶۴.۵۸ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین آمریکا، که دیشب ۵.۷ درصد سقوط کرده بود، ۱۵ سنت یا ۰.۲۵ درصد دیگر افت کرد و به ۵۹.۱۵ دلار رسید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت