Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ غلامرضا فلاحتی در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس ضمن بیان اینکه در این ایام برنامه‌ریزی برای اجرای ۷۵ برنامه شاخص فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و هنری و ... انجام‌شده است، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها برپایی نمایشگاه دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه برای این نمایشگاه ۴۰ غرفه در نظر گرفته‌شده است، افزود: پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی، ادارات و نهاد‌های اجرایی و خدماتی، اقشار مردم، روستائیان و ... در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

فرمانده سپاه میامی بابیان اینکه دومین اجلاس شهدای شهرستان نیز در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، ابراز کرد: اجلاسیه درواقع یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی میامی در طول سال محسوب می‌شود که دارای اهمیت زیاد است.

فلاحتی بابیان اینکه بازخوانی عملیات طریق‌القدس و تنگه چزابه به همراه روایت خوانی راویان دفاع مقدس در زمره برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای اجلاسیه شهدای میامی است که برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود، ابراز کرد: آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس، تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و اعزام اردو‌های جهادی به روستا‌های کمتر برخوردار، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ... در زمره محور‌ها و اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه دفاع مقدس با ۴۰ غرفه در میامی برپا می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود