Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه بلیت فروشی شهرآورد ۹۰ پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از صبح امروز باز شد تا هوادارانی که قصد خرید بلیت این بازی را دارند در فاصله چهار روز مانده تا شروع آن این اقدام را انجام بدهند.

ابتدا قرار بود در شهرآورد ۹۰ برای اولین بار قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا شود و هواداران تیم میزبان (استقلال) ظرفیت بیشتری از ورزشگاه را در اختیار داشته باشند، اما پس از مخالفت شورای تامین استان تهران با این موضوع اجرای این قانون منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود با نگاهی به سامانه بلیت فروشی بازی متوجه می‌شوید ۲۶ جایگاه در اختیار استقلال و ۳۲ جایگاه در اختیار پرسپولیس است و ۱۳ جایگاه هم خالی مانده است.

بیشتر بودن جایگاه متعلق به تیم پرسپولیس شایعاتی را در فضای مجازی به وجود آورده است که تیم استقلال حتی با وجود میزبانی در شهرآورد ظرفیت کمتری از ورزشگاه را در اختیار می‌گیرد.

علی اصغر انتظار خیر، مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک و سامانه بلیت فروشی ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اختصاص جایگاه بیشتر به هواداران پرسپولیس در قیاس با استقلال به معنی اختصاص ظرفیت بیشتر صندلی‌های ورزشگاه به آن‌ها نیست. ظرفیت کل ورزشگاه به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم بندی شده است هر چند جایگاه بیشتری به هواداران پرسپولیس رسیده است. مجموع تعداد صندلی جایگاه‌های اختصاص یافته به استقلال و پرسپولیس با هم برابر است. ضمن اینکه ۱۳ جایگاه یعنی حدود ۲۰ هزار صندلی هم خالی مانده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی ۹۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی 90 باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم