Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک گفت: نامه رسمی تعلیق جودو به کمیته ملی المپیک هنوز ارسال نشده است اما داریم موضوع را بررسی می کنیم.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش فدراسیون جهانی جودو با صدور بیانیه ای فدراسیون جودوی ایران را تعلیق کرد و البته ایران به مدت 21 روز فرصت دارد که به دادگاه عالی ورزش اعتراض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز فدراسیون جهانی جودو نامه رسمی تعلیق جودو را به کمیته ملی المپیک ارسال نکرده از این رو مسئولان کمیته ملی المپیک هم فعلا اظهار نظری نسبت به این اتفاق نداشته‌اند.

 کیکاووس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در گفتگو با ایسنا در مورد تعلیق جودو ی ایران گفت: هوز نامه رسمی در مورد تعلیق جودوی ایران به کمیته ملی المپیک ارسال نشده است و از طریق رسانه ها از این موضوع مطلع شدیم از این رو نمی‌توانیم اظهار نظر رسمی داشته باشیم. اما در حال بررسی موضوع هستیم.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که با آرش میراسماعیلی در مورد تعلیق جودو صحبتی داشته است یا خیر گفت: آقای میر اسماعیلی هنوز تماسی با من نداشته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جودو کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست