Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی  با اشاره به اینکه هفته آینده هفته آغازین پاییز و نزدیک شروع سال تحصیلی است، اظهار داشت: طبیعی است که آینده شهر و کشور در دست کسانی است که هفته آینده به مدرسه می روند، شهرداری اصفهان تلاش کرده در کنار سایر ارگان های مرتبط در این موضوع در خصوص این اتفاق ویژه آمادگی لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متروی اصفهان و ناوگان حمل و نقل عمومی، همگی برای این مهم امکانات لازم را فراهم کرده اند تا آغاز هفته خوبی برای دانش آموزان رقم بخورد. از دانش آموزان و دانشجویان درخواست می کنیم در برنامه تردد خود استفاده از حمل و نقل عمومی پاک به ویژه مترو را در نظر داشته باشند.

شهردار اصفهان گفت: داشتن هوای پاک حق همه شهروندان است و این موضوع با همکاری همه شدنی است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا سرفاصله های مترو را دقیق تر و زمان پایان کار را به گونه ای تنظیم کنیم تا برای دانشجویان مشکلی ایجاد نشود، گفت: امیدوارم همه دانش آموزان و دانشجویان سال توام با بهره وری و بهروزی داشته باشند.

نوروزی افزود: سال گذشته ایده و نظرات خوبی از سوی دانش آموزان و دانشجویان به مدیریت شهری منتقل شد، امسال هم منتظر ایده های آنها هستیم تا در اداره امور شهر مشارکت داشته باشند.

وی همچنین افزود: هفته آینده در جمع مردم منطقه ۱۳ هستیم و همراه با شورای معاونان شهرداری با شهروندان گفت و گو می کنیم تا اگر مشکلی وجود دارد، بررسی کنیم. مردم می توانند درخواست های خود را این هفته از طریق وب سایت بنده و درگاه الکترونیکی شهردای اصفهان به آدرس Isfahan.ir وارد کنند.

۴۶

کد خبر 1300616

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری ها مترو استان اصفهان عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایران و آمریکا حسن روحانی سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟