Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه لبنان تاکید کرد با وجود پایبندی لبنان به قطعنامه ۱۷۰۱، اما رژیم اسرائیل همچنان به تجاوزگری و نقض حاکمیت این کشور ادامه می‌دهد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، جبران باسیل که به آلمان رفته است، اظهار داشت اسرائیل همواره به لبنان تجاوز می‌کند، همانطور که اخیرا این امر اتفاق افتاد  و همواره این تجاوزگری ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باسیل در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «یان هاکر» مشاور امنیت ملی و سیاست خارجی آلمان خاطر نشان کرد ما می‌دانیم که بیش از هشتاد درصد آوارگان سوری علاقه‌مند هستند به کشورشان بازگردند، شرایط در سوریه برای این کار  فراهم است،‌به همین سبب از آلمان می‌‌خواهیم در این راستا فشار وارد کنند و کمک‌های مالی برای تشویق این بازگشت ارائه کنند.

وی تاکید کرد ما همانطور که قبلا با اسکان دائمی آوارگان فلسطینی مخالفت کردیم، بر مخالفت با اسکان سوری‌ها هم تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل لبنان اسرائیل لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت: آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت‌های غزه می‌شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می‌شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه‌های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی