Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:51:37 GMT

انتظارخیر: جایگاه استقلال و پرسپولیس دقیقا مساوی است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۹۹۴

انتظارخیر: جایگاه استقلال و پرسپولیس دقیقا مساوی است

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه های کشور اعلام کرد دقیقا به تعداد مساوی بلیت بین هواداران استقلال و پرسپولیس فروخته می شود.

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر انتظار در مورد اینکه آیا جایگاه‌های بیشتری به هواداران پرسپولیس در دربی داده شده است یا نه به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: خیر. اصلا این حقیقت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصمیمات اتخاذ شده، ۲۸۵۰۰ هوادار استقلال و ۲۸۵۰۰ هوادار پرسپولیس می‌توانند بلیت بخرند و در ورزشگاه حاضر شوند و به هیچ وجه دادن سکوهای بیشتر یا بلیت بیشتر به هواداران هر کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس درست نیست.

 

او در پایان گفت: از همه هواداران می‌خواهم صرفا جایگاه‌های مربوط به تیم خود را خریداری کنند و حتما کارت ملی خود را به ورزشگاه بیاورند. همچنین یادآور می‌شوم که بلیت فروشی در ورزشگاه وجود نخواهد داشت و بلیت فروشی اینترنتی تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه در جریان است. از طرفی هواداران اطمینان داشته باشند که بدون بلیت نمی‌توانند در استادیوم حاضر شوند.

پرسپولیس تهران دربی (داربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران دربی داربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی در مورد مایملک و دارایی هر یک از باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هر یک از این باشگاه ها دو دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری دارند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه های درفشی فر و شهدای گمنام را در اختیار دارد. اسناد مالکیت این وزشگاه های در سال های گذشته توسط سازمان ثبت اسناد صادر شده است. بر اساس مصوبه هیات دولت در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با اشاره به بحث معارضین خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در این مورد مستقل است و مرجع تصمیم گیری نهایی است. طبق اخرین آرایی که به سازمان ثبت صادر شده، هر دو ورزشگاه در اختیار پرسپولیس است. به همین منظور دو ورزشگاه هم باشگاه استقلال در اختیار دارد. کمپ مرحوم حجازی و مرغوبکار ورزشگاه هایی هستند که متعلق به استقلال می باشند.

رغبتی دو ورزشگاه با یادآوری اینکه ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا (ع) نیز در اختیار سرخابی ها هستند، تصریح کرد: این دو ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است اما با قرارداد طویل مدت دراختیار دو باشگاه قرار داده شده است. مالکیت با اداره کل است اما بهره بردار این دو باشگاه تهرانی هستند و محل تمرین تیم های بزرگسالان شان به حساب می آید.

وی تاکید کرد: البته در مورد پرسپولیس و ساختمان اداری یک بحثی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه و شصتا وجود دارد اما به طور کل بر حسب قوانین کشور و اسناد سازمان ثبت اسنتادی مشخص است که هر یک از باشگاه ها مالک کدام ورزشگاه ها هستند.

مشاور وزیر ورزش گفت: پرسپولیس مکان های تجاری دیگری هم دارد اما در کش و قوس مسائل قضایی است مثلا در چیذر و ایرانشهر ساختمان اداری دارد. همیشه راجع به اینها بحث بوده است. امیدوارم مالکین جدید بتوانند تکلیف شان را مشخص کرده و به اموال باشگاه اصافه شود.

کد خبر 6089029

دیگر خبرها

  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"