Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌ها اظهار داشت: ممنونم از حمایتی که همه فدراسیون‌ها از ورزش بانوان دارند ولی برای اینکه این موفقیت بیشتر شود باید تصمیم‌گیری درحوزه بانوان متمرکز باشد و به نواب رییس بانوان بیشتر بها داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این اختیار در دست روسای فدراسیون‌ها است که بتوانند اختیارات بیشتری به نایب رئیسان بانوی کشور بدهند

وی در ادامه افزود: متاسفانه برخی ناهماهنگی‌ها در حوزه بانوان به ویژه در بحث پوشش ورزشکاران داریم. بارها مشاهده شده که ما لباس یک تیم را تایید کرده‌ایم ولی تیم با لباس دیگر به مسابقات رفته است.

فرهادی‌زاد گفت: فدراسیون‌ها باید توجه ویژه‌‌تری به حوزه بانوان داشته باشند، به طور مثال اگر فدراسیونی می‌خواهد دو داور به مسابقات بین‌المللی اعزام کند بهتر است یک بار دو داور مرد اعزام کند و یک بار دو داور زن. در اردوها و تمرینات بانوان نیز از مربیان کاربلد استفاده کنیم تا نتیجه مطلوب را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزارت ورزش و جوانان بانوان فدراسیون فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است